חיפוש

איך תחסכו זמן בעסק ע"י מענה אנושי מותאם אישית

כל בעל עסק יודע שהדברים החשובים ביותר לעסק שלו הם התייעלות וחיסכון בזמן. את המדריך הנוכחי כתבנו במטרה לבחון איך אתם, בעלי העסקים, תוכלו לחסוך זמן באמצעות מענה אנושי שמותאם אישית לעסק שלכם. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו להגיע למסקנה בנושא

כדי שנוכל להגיע למסקנה בכל הנוגע לחיסכון זמן בעסק באמצעות מענה אנושי שמותאם אישית, החלטנו להיפגש עם גורמים שמכירים את התחום באופן מעמיק. מדובר בבעלי עסקים מתחומים שונים שעובדים כבר שנים עם מענה אנושי שהותאם להם באופן אישי.

שוחחנו עם כל אחד מהם במשך דקות ארוכות וביקשנו לקבל את כל המידע בנוגע לחיסכון בזמן בעקבות הבחירה שעשו במענה מסוג זה. בשורות הבאות נציין בפניכם את המסקנות אליהן הגענו בעקבות הפגישה עם הגורמים הבאים:

  • מנהל משרד עורכי דין
  • מנהלת משרד להנהלת חשבונות
  • בעל רשת לממכר בגדים ועוד

 

איך מענה אנושי מותאם אישית חסך לכם זמן? תשובה מספר 1

התשובה שקיבלנו ממנהל משרד עורכי הדין וממנהלת המשרד להנהלת החשבונות על שאלה זו התמקדה בעיקר בהפחתת העומס למזכירות במקום. המזכירות שעובדות במשרדים שלהם ציינו בפניהן לא מזמן שהן קורסות בעקבות המענה הטלפוני. לא פעם, היו שיחות שדרשו רק שליחת הודעה (תזכורת או בקשה כלשהי) אל אחד מעורכי הדין.

הדבר הקשה עליהן במענה אנושי שהיו צריכות לתת ללקוחות שנכחו במקום. מאז שהם התחילו לעבוד עם חברה שמספקת מענה אנושי לעסקים, הן יכולות לתת את המענה באופן הטוב ביותר עבור כל הלקוחות.

 

איך מענה אנושי מותאם אישית חסך לכם זמן? תשובה מספר 2

בעל הרשת לממכר בגדים ציין בפנינו שהמענה האנושי הקל עליו ואפשר לו לעסוק בדברים החשובים באמת. לדבריו, יש ימים שבהם הוא צריך לבצע את העבודה של עובדים אחרים (בעיקר בתקופת הקורונה). כך שהוא בעצם היה צריך לענות לטלפונים, ללכת למחסן כדי לבדוק מלאי וגם להציג בפני קונים את הסחורה.

הוא ציין בפנינו שהמענה האנושי חסך לו זמן רב, שכן, הוא לא היה צריך להיות בטלפונים כל היום. בזמן הפנוי שלו הוא חזר אל הלקוחות שיצרו קשר מוקדם יותר, וכשהחנות הייתה עמוסה, הוא היה יכול לעסוק בדברים החשובים באמת.

 

המסקנה – שימוש במענה אנושי מותאם אישית חוסך זמן ומאמץ

עכשיו אנחנו וגם אתם יכולים לראות ששימוש במענה אנושי שמותאם אישית לעסק שלכם יכול לחסוך לכם ולעובדים שלכם זמן רב ומאמץ. המענה האנושי מתאים לכל עסק שמקבל שיחות טלפון.

כך שאם מצאתם את עצמכם עמוסים בשיחות טלפון ועוסקים בעיקר במענה טלפוני, הגיע הזמן שתתקדמו למענה אנושי שישנה לכם את ההתנהלות במקום העבודה. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם שתבחרו במענה האנושי המותאם לכם ביותר, בהצלחה!

תגובה אנושית מותאמת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא