חיפוש

אילוף כלבים בעולם העסקים – איך לאלף את הכלב עם לוז צפוף

אימצתם כלב חדש ואתם מעוניינים לאלף אותו, אך לא מוצאים את הזמן להשקיע באילוף שלו? הנה כמה דרכים וטיפים לאילוף כלב, גם בתוך הלוז התובעני של עבודתכם כאנשי עסקים. 

 

אילוף כלבים בעולם העסקי

זה לא סוד שאורח החיים המודרני הפך להיות קשה ואינטנסיבי. יום העבודה הופך לארוך וכמעט ואין את הזמן להשקיע ולדאוג לדברים בחייכם הפרטיים. אם אימצתם לאחרונה כלב, אתם בטח מרגישים את ההשפעה של הלוז הצפוף שלכם על תהליך האילוף שלו. תשמחו לשמוע שזוהי לא גזירת גורל! קיימות דרכים לאלף את הכלב שלכם גם אם אתם עובדים מסביב לשעון.

 

לא לפחד לשחרר

אילוף כלבים הוא כמובן תורה של ממש, ויש לבצע את האילוף על ידי מאלף כלבים מוסמך, אשר מבין את התנהגויות הכלבים ויודע כיצד לחנך את הכלב בצורה המיטבית. עם זאת, לכם בתור בעלי הכלב יש כמובן אחריות עליו ועל החינוך שלו, ואתם יכולים ואף רצוי שתהיו חלק משמעותי מתהליך אילוף הכלב.

כאשר אתם עובדים במשרה מלאה, וצריכים לעזוב את הבית לעבודה, אתם תיאלצו להשאיר את הכלב לבדו. מדובר כמובן בדבר שהוא קשה גם לכם וגם לכלב, אך זה חשוב מאוד לחינוך שלו. בצורה זו תוכלו ללמד אותו להיות פחות תלותי ונזקק, ולהתחיל להסתגל לסביבה שלו. כמובן שהדבר לא אומר שניתן להשאיר את הכלב לבד לתקופה ממושכת, וככלל מומלץ לא להשאיר גורים קטנים לבד לתקופה של מעל 5-4 שעות.

 

תכנון מיטבי של הזמן עם כלבך

כאשר יש לך כלב, כדאי מאוד לתכנן את העבודה שלך בהתחשב בו, ולנסות לשלב את חיי העבודה עם הטיפול בכלב בצורה המיטבית. נסו למצוא חלונות זמן בהם אתם פנויים ללכת הביתה ולהעניק תשומת לב לכלבכם. בנו לעצמכם סדר יום הכולל הפסקות וזמן המוקדש באופן מוחלט לכלב שלכם.

אם הדבר לא מתאפשר לכם, כדאי מאוד לדאוג כי אכן יש מישהו שיוכל לתמוך בכם בעת התהליך ויוכל לעזור בעת הצורך, כמו למשל בן משפחה או שכן שיכולים לבלות זמן עם הכלב בהיעדרכם.

 

לשמור על הכלב מסופק ושמח

לפני שאתם עוזבים את ביתכם בבוקר לעבודה, נסו לשחק עם הכלב שלכם כמה שיותר. זמן המשחק שלכם עם הכלב גם ישמח אותו וגם ישאיר אותו מסופק לאורך זמן, כך שתוכלו לצאת לעבודה בראש יחסית שקט. אם הכלב שלכם יתעייף בזמן המשחק הוא יוכל לנוח בהיעדרכם, וכך הזמן שלכם בנפרד לא יהיה קשה במיוחד עבורו.

 

תעבדו ביחד עם מאלף מקצועי

הפתרון הכי טוב לאילוף כלב הוא כמובן להיעזר באדם שזהו המקצוע שלו. מאלף כלבים מקצועי ומוסמך יוכל לבנות עבורכם תוכנית אילוף שתהיה אידיאלית לסדר היום שלכם, ותוכל להביא לתוצאות טובות ומהירות.

אילוף כלבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »