חיפוש

אילו ביטוחים חובה שיהיו בעסק שלכם?

אם תגידו לי זה לא יקרה ותקברו את הראש בחול כמו בת יענה אתם תהיו בבעיה קשה.

עליכם לדעת כי כל אחד נמצא בקבוצת סיכון שיקרה לו משהו רע ולא צריך להיות גאוג' ן גדול בכדי להבין עד כמה דברים רעים יכולים לקרות לנו.

זה נכון לאדם פרטי וזה נכון פי כמה לעסקים.

אם אתם בעל עסק אתם חייבים לדעת כי הסכנה אורבת מעבר לפינה וזה משהו שאסור לזלזל בו.

אז אם אתם בעלי עסק אתם צריכים להתכונן לסכנה והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעשות ביטוח לעסק שלכם.

עליכם לעשות ביטוח נגד שריפות, ביטוח נגד גניבות, ביטוח נגד נזק שגרם על ידי צד, ביטוח עסק, ביטוח דירוקטורים, ועוד ועוד ביטוחים.

עליכם להבין כי ללא ביטוח אתם חשופים לגמרי לתביעות של עובדים, לקוחות וספקים ולכן לא כדאי לוותר על אחד הביטוחים שהצענו כאן.

 

האם זה משנה היכן אני עושה את הביטוח שלי?

עליכם להבין כי ביטוח מכסה את העסק שלכם מאסונות ועליכם להבין כי כל אסון שיכול לקרות לכם יכול לחתום את הגורל של העסק שלכם אלא אם כן יש לכם ביטוח. על רקע זה אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה היכן אתם עושים את הביטוח שלכם. עליכם להבין כי לא כל חברות הביטוח הן באותה הרמה וכי יש חברות מעולות אשר מציעות לכם ביטוחים מעולים ויש חברות גרועות יותר אשר מציעות ביטוחים גרועים. לכן אתם חייבים לברור את חברת הביטוח שלכם בפינצטה ולהבטיח כי היא תהיה הטובה ביותר שיש.

 

אל תבחרו את הפוליסה הזולה ביותר שיש

אם אתם רוצים לעשות ביטוח עסק אתם חייבים להבין שיש משמעות אדירה לשאלה איזה פוליסה אתם עושים. עליכם להבין כי לא כל הפוליסות הן באותה הרמה וזה משהו שלא נתון במחלוקת. על רקע זה אנו חייבים להפציר בכם לא לבחור את הפוליסה הזולה ביותר שיש בשוק וזאת עקב העובדה שפעמים רבות הפוליסה הזאת לא מכסה אתכם כמו שצריך. כך יכול להיות מאוד שהפוליסה לא תפצה אתכם על בעיות בעסק שלכם ולא תגן עליכם בצורה מלאה. לכן שווה להשקיע עוד קצת כסף ולקנות פוליסה קצת יותר יקרה וכך להבטיח כי הכיסוי במקרה של בעיה יהיה מלא.

 

שימו לב לניסיון של חברת הביטוח

בין אם אתם עושים ביטוח דירקטורים או כל ביטוח אחר לעסק שלכם כדאי לכם לשים לב לניסיון של חברת הביטוח שלכם. עליכם להבין כי הניסיון הוא סימן לאיכות חברת הביטוח וזאת מכיוון שחברה ששרדה שנים רבות בתחום מהווה סימן לכך שהיא עושה את עבודתה כמו שצריך וזאת מכיוון שהלקוחות חוזרים אליה שוב ושוב ומצביעים ברגליים לגבי המקצועיות של חברת הביטוח.

 

יד ובית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 יתרונות לביטוח בניין משותף
6 יתרונות לביטוח בניין משותף

כאשר מדובר בבעלות על נכס בבניין משותף, ישנה חשיבות מכרעת לרכישת ביטוח בניין מקיף. ביטוח בניין משותף, מעניק כיסוי לשטחים המשותפים והמבנים המשותפים של הבניין,

קרא עוד »