חיפוש

אילו בעיות ניתן לפתור עקב שירותי ביובית

סביר להניח שהמילה ביובית מזכירה לכם כבר את מה שהיא עושה, טיפול בבעיות בביוב. אך. מדובר בהרבה יותר ממה שאתם כנראה מדמיינים, ניתן לפתור מגוון של בעיות שונות בעזרת שירותי ביובית. בדרך כלל כאשר יש לכם הצפה או גיליתם סתימה, הצעד הראשון שתחשבו עליו זה לקרוא לאינסטלטור, אך בדיוק במקומות האלו נכנסת האפשרות שאולי תעזור לכם הרבה יותר, בואו להבין מה הם שירותי ביובית ואיך הם יוכלו לעזור גם לכם.

 

מצב של סתימה

כאשר יש סתימה במערכת הביוב, זה קורה בעקבות הצטברות של פסולת בצינורות הביוב, זה יכול להיות חלקי פלסטיק או בטון שנתקעו במערכת או כל מיני צמחים ושורשי עצים שנמשכים לביוב כמקור למים ודשן. במצב כזה הוא חודרים למערכת ויוצרים מעין רשת שתופסת בתוכה פסולת עד שהמעבר נסתם. במקרים רגילים תחפשו לפתוח את הסתימה ולהמשיך הלאה, אך ישנם מקרים בהם תצטרכו משהו הרבה יותר אפקטיבי, כמו ביובית.

 

מהי ביובית

ביובית היא בעצם משאית אשר נושאת ציוד מתקדם להתמודדות עם כל מיני בעיות שונות במערכת הביוב. על הביובית מותקנים סיב אופטי ומצלמה אשר נועדו לצלם את מיפוי מערכת הביוב מבפנים ועבור איתור תקלות ביעילות ומהירות. מתוך המשאית יוצא צינור מים בלחץ גבוה המשמש בכדי לפתוח את הסתימה ולנקות את הצינורות בעזרת משאבה עוצמתית אשר מחוברת למיכל שאיבה שנועד לשאיבת הנוזלים המיותרים והפסולת.

 

שימושים לביובית

תוכלו להזמין ביובית בראשון לציון או בכל מקום, ולגלות בעצמכם כמה זה יכול לעזור במקרים רבים. הביובית בעיקרה משמשת עבור טיפול בתקלות במערכת הביוב וטיפולי תחזוקה שוטפים ומניעת תקלות אפשריות. הביובית משמרת בדרך כלל למקומות גדולים, אך יש היום גם ביוביות ייעודיות לטיפול במקומות קטנים יותר בשביל טיפול מיטבי. מלבד אלו, הביובית גם מתאימה לשאיבת שירותים כימיים, הצפות, בוררות שומן וספיגה ועוד.

 

סוגים של ביובית

כל ביובית נבדלת אחת מהשנייה בעיקר על ידי נתונים טכניים, אשר משפיעים על השאיבה של הביובית והשימושים המתאימים לה. הדבר העיקרי ביותר, זהו ההבדל בלחץ המשאבות, הלחץ הבסיסי הוא מאה אטמוספרות והוא יכול להגיע עד לשבע מאוד אטמוספרות במשאבות שהן חזקות במיוחד. בנוסף, ספיקת המשאבה מושפעת מהלחץ ישירות, והיא נעה ביו מאה לשבע מאות ליטרים בדקה.

 

ביובית קטנה

הרבה פעמים יש. צורך להגיע למקומות צרים, כמו בחניונים תת קרקעיים עם תקרה נמוכה או טיפול במערכות ביוב של קניונים מתחת למתחם, כל אלו עלולים להיות מסובכים מדי עבור ביובית גדולה. לכן, בדיוק עבור המקרים האלו, קיימת גם ביובית נמוכה, קטנה, אשר מותאמת עבור כניסות למקומות נמוכים מבלי שזה יפגע בתפקוד של הביובית או ביעילותה.

 

לסיכום

יש הרבה סוגי בעיות בהן ביובית תוכל לעזור לפתור אותן, בעזרת הציוד המתקדם והעוצמה, וכמובן הצוות המקצועי המתלווה, תוכלו לקבל שירות מיטבי ואיכותי. בשביל להתמודד עם בעיות של סתימות ותחזוקת הביוב, שווה להכיר את האופציות הקיימות היום, וביובית היא בהחלט הפתרון המוביל שמביא להרבה מאוד פתרונות בתחום בלי בעיה.

איש תחזוקה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »