חיפוש

אילו מזיקים נדביר במסעדה?

רבים מאתנו שמעו על המקרה שאירע במסעדה בצפון הארץ. אם לא הייתם על כדור הארץ בתקופה האחרונה,  ניידע אתכם כי סועדים מצאו מזיקים ושאריות שלהם במנות שלהם. מדובר במקרים חריגים שאסור שיבואו לידי ביטוי. שכן, בעלי מסעדות צריכים לבצע הדברה מקיפה אחת לזמן מה. כדי להעלות את המודעות בנושא, החלטנו לכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל העוסקים בתחום המסעדנות את המזיקים שצריך להדביר בתחומי המסעדה. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעזרו לנו לרכז את רשימת המזיקים

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מסעדנים שביצעו לאחרונה הדברה במסעדה שלהם. שימו לב – אין מדובר כאן במסעדנים חדשים בתחום, אלא בבעלי מסעדות שעובדות כבר תקופה ויש בידם ידע רב בכל הנוגע להדברה. שאלנו אותם איזה הדברה הם עושים? אילו מזיקים הם מרחיקים מהמקום? וביקשנו גם לקבל טיפים בנושא, כדי שנוכל להציג לכם, הקוראים שלנו, את כל המידע המקיף בתחום. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שלקח חלק וסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בתחום החשוב הזה.

 

המזיק ה – 1 שחייבים להדביר במסעדה

תראו, אי אפשר להיות בעל מסעדה ולא להדביר את המקום נגד עכברים. מדובר בעניין שצריך להתבצע מידי תקופה. שכן, זה ידוע, עכברים אוהבים להגיע אל מטבחים ולכרסם מאכלים שונים. הנוכחות שלהם לא רק מבחילה ומגעילה, היא גם עשויה להעביר מחלות לסועדים. כך שחשוב מאוד ליצור קשר עם מומחה הדברה בחיפה למסעדה שלכם ולתאם הדברה נגד עכברים.

 

המזיק ה – 2 שחייבים להדביר במסעד

חייבים להדביר גם נגד תיקנים, במיוחד רגע לפני שהקיץ מתחיל. הרי כולנו מכירים את הרגע הזה, שבו פתאום, משום מקום, מגיעים תיקנים בכמויות ותוקפים את המטבחים שלנו. המצב הזה יכול לקרות לא פעם במסעדות ולא רק במטבח, אלא גם באזור הישיבה, איפה שהלקוחות אוכלים את המנות. ראוי להדביר את המקום נגד תיקנים כדי להרחיק אותם מכל האזורים הבאים:

  • המטבח
  • השירותים
  • אזור ההסעדה
  • חצר המסעדה במידה ויש כזו

 

טיפ חשוב בנוגע להדברה של מסעדות

רבים מבעלי המסעדות שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי צריך לדעת אל מי לפנות בנוגע להדברה. לדבריהם, יש לא מעט מדבירים שעוסקים בתחום, אבל לא כולם יודעים איך להדביר מסעדה. מדובר בעניין מורכב שמצריך ידע מעמיק והיכרות עם התחום. לכן, ההמלצה שלהם היא לערוך בירור ולשאול מסעדנים מי המדביר שלהם ולבדוק האם הם מרוצים מהשירות שלו. במידה וכן – צרו עמו קשר ותתאמו הגעה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אילו מזיקים נדביר במסעדה. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק ליצור קשר עם מדביר מומלץ.

פינות ישיבה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »