חיפוש

אילו סוגי הדפסות צריכים בתי עסק באופן קבוע

לכל בית עסק יש את סוגי ההדפסות הקבועים שלו שלא יכולים להתבצע במסגרת המדפסות הפשוטות של המשרד. יצאנו לבדוק מהם סוגי ההדפסות הנפוצים ביותר שכל בית עסק צריך באופן קבוע. כדי לאסוף את כל הפרטים בנושא, שוחחנו עם מספר בתי עסקים מתחומים שונים. דבר שאפשר לנו להציג בפניכם את הפרטים הבאים:

 

סוג ההדפסות הראשון – הדפסות של יומנים

מהבירור שערכנו עלה כי לבתי עסקים רבים יש יומנים שונים (יומני שנה, יומני קיר ועוד) שתלויים ברחבי בית העסק. יומנים אלו אינם יומנים רגילים שניתן לקנות אותם בחנות משרדית כלשהי. מדובר ביומנים מיוחדים שעוצבו במיוחד עבור בית העסק והם כוללים ברוב המקרים את הלוגו של העסק. אם לא די בכך, ישנם יומנים שמעוצבים באופן אישי והם כוללים ציורים או תמונות שמתארים את פעולות בית העסק.

 

סוג ההדפסות השני – הדפסות של מחברות עם או בלי לוגו

בתי עסק רבים עורכים הדפסות של מחברות מסוגים שונים אצל בתי דפוס ברעננה. מדובר במחברות שונות, למשל:

  • מחברת סיכות עם שורות
  • מחברות ספירלה חלקות
  • מחברת גדולה עם כריכה קשה ועוד

יש לא מעט בתי עסק שבוחרים לבצע הדפסה של מחברות מסוג זה כדי שישמשו את העובדים שלהם. בזמן שיש בתי עסק שמעוניינים במחברות אלו כדי למסור אותן ללקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים כחלק מהליך שיווקי.

 

סוג ההדפסות השלישי – הדפסות של כרטיסי ביקור

במהלך הבירור שערכנו כדי למצוא לכם את סוגי ההדפסות האלו, גילינו שישנם בתי דפוס בכפר סבא שמקבלים על בסיס יום יומי הדפסות של כרטיסי ביקור. אנחנו בטח לא צריכים להגיד לכם מי מזמין את ההדפסות הללו (טוב, למקרה שאתם צריכים לדעת – מדובר כמובן בבתי עסק). הרי כל בית עסק צריך שיהיו לו כרטיסי ביקור זמינים על השולחן, ליד המחשב או בכיס. מדובר בפריט שדורש הדפסה חוזרת אחת לכמה זמן. שכן, נעשה בו שימוש תדיר.

 

סוג ההדפסות הרביעי – הדפסות של דפי ממו

אתם כנראה מכירים את הרגע שבו אתם מתיישבים מול בעל עסק ששולף מהמגירה ערימה של דפי ממו. בסיטואציה שכזו, בעל העסק מסרטט מולכם ציור שמתאר את הדברים שהוא אומר או שהוא מחשב עבורכם את הסכום שאותו אתם צריכים לשלם עבור שירות מסוים. מדובר בטכניקה ידועה של בעלי עסקים. הם תופסים את תשומת הלב שלכם במהלך השרטוט ולאחר מכן, מעניקים לכם אותו על דף ש"במקרה" יש עליו את כל הפרטים של בית העסק. זו הסיבה שבתי עסקים רבים מדפיסים דפי ממו שכוללים את הלוגו, הטלפון, הכתובת ושם החברה.

 

לסיום

עד כאן הפירוט אודות 4 סוגי ההדפסות שכל בתי העסק צריכים באופן קבוע. שמחנו לרכז עבורכם את כל הפרטים החשובים בנושא, מקווים שהקריאה הייתה מהנה עבורכם.

מדפסת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא