חיפוש

אינצ'ים: מה הם ואיך ממירים ס"מ לאינץ'

בניגוד למה שאנחנו מכירים בישראל, מטר היא לא מידת האורך היחידה שקימת בעולם. בארצות אחרות יש מידות אורך שונות, וחשוב מאוד שבתור ישראלים נכיר את אותן מידות. בין המידות הללו יש גם את מידת האינץ', שאותה אנחנו מכירים בעיקר מתחום המסכים. אנחנו כאן כדי לתת לכם סקירה על המידה הזו, וכמובן, איך תדעו כמה שווה אינץ' ביחס לסנטימטר. 

 

אינצ'ים

אינץ' היא מידת אורך שנמצאת בארה"ב ובעוד מדינות. בישראל אנחנו לא כל כך רגילים לראות אותה, ועדיין, חשוב שתהיה לנו אפשרות לבצע המרה של אינץ' לס"מ. אינץ' אחד שווה ל2.54 ס"מ, אולם אם חשבתם שרק ככה תוכלו לחשב את היחס, אתם טועים.

אינץ

איך נחשב את היחס בין האינץ' לבין הס"מ

כדי לחשב את היחס בין האינץ' לבין הס"מ, יש כמה אפשרויות שבהן אפשר ללכת. האפשרות הראשונה היא לזכור את היחס בין האינץ' לבין הס"מ. באפשרות הזו יש חיסרון מרכזי כיון שבמקרה שבו אתם צריכים ערך לא שלם של אינצ'ים יהיה לכם קשה לבצע בראש את החישוב המדויק. בנוסף, כמו כל דבר שאנחנו עושים לבד אנחנו עלולים לטעות.

כדי למנוע את המצב הזה ההמלצה שלנו היא לבצע את החישוב בעזרת מחשבון אינץ לס"מ. המחשבון הזה פשוט יבקש מכם את המספר של האינצ'ים ובלחיצת כפתור יציג לכם כמה ס"מ בדיוק המספר שהכנסתם לו שווה. המחשבון הזה חף מטעיות ולא תצטרכו להתאמץ כדי לקבל את הערך של האינץ' בס"מ.

 

למה זה כל כך חשוב

החשיבות הרבה של האינץ' נובעת מזה שהוא משמש בהרבה מאוד תחומים. התחום שבו כולם מכירים את זה הוא עולם המסכים, אולם במקרים רבים כאשר תרצו לרכוש פריטים מסוימים לבית מחו"ל המידות של הפריטים הללו נמצאות באינצ'ים. כדי למנוע מצב שבו אתם רוכשים פריט שלא מתאים לבית שלכם, אתם חייבים להיות מודעים לאפשרות להמיר את האינץ' לס"מ.

 

המרות נוספות

המרה בין אינץ' לסנטימטר היא רק סוג אחד של המרה שאותו תצטרכו לבצע. בעולם יש עוד הרבה מאוד מידות, וגם אם אתם לא מכירים אותן, חשוב שבבוא העת תהיה לכם אפשרות לבצע המרות שלהן למידות שאתם כן מכירים. באתר המחשבונים תוכלו לבצע המרה של כל המידות, וגם לדעת בהינתן מספר מסוים של מידה שאתם מכירים, כמה הוא שווה ביחס לכל מידה אחרת בעולם.

 

לסיכום

האינץ' היא מידת אורך שנמצאת בהרבה מאוד מקומות. בישראל אנחנו לא כל כך רגילים לפגוש אותה, אך יחד עם זאת חשוב שתהיה לנו את האפשרות לבצע המרה בין אינץ' לבין ס"מ. הדרך הנוחה ביותר לעשות את זה היא באתר המחשבונים, שבו תוכלו להמיר מידות אורך נוספות, מידות משקל ועוד. בכל מקרה כדאי תמיד להחזיק בראש כמה שווה אינץ' אחד ביחס לסנטימטר.

סמ אינצ'ים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא