חיפוש

איפה הכי כדאי להדפיס הזמנות לחתונה בירושלים?

הוא הציע נישואין סוף סוף? יש תאריך לחתונה? אחרי שסגרתם אולם, די ג'יי ורב לחופה, הגיע הזמן להדפיס את ההזמנות. בין אם אתם מתכננים הזמנה פשוטה וקלאסית, ובין אם חשבתם על ביצוע של רעיון מעניין, כנראה שתצטרכו בית דפוס. איך מוצאים בית דפוס שיבטיח הדפסה של ההזמנות שלכם בדיוק כמו שאתם חולמים? אנחנו כאן כדי לתת כמה טיפים שיעזרו בבחירה. 

 

הזמנה לחתונה

אין מרגש כמו להתארגן לחתונה שלכם. אירוע החלומות כבר נרקם אצלכם בראש ואתם מחכים ללילה השמח והמרגש שלכם. הזמנה לחתונה היא הפתיח לאירוע אצל המוזמנים שלכם. ההזמנה היא הסימן הראשון שהם מקבלים על החתונה ועל האירוע שמחכה להם. אם יש לכם רעיון להזמנה, תצטרכו רק לבצע, אבל גם אם לא, תמיד תוכלו לקבל השראה דרך הזמנות לחתונה דוגמאות.

 

נוסטלגיה

שנייה לפני שההזמנות המודפסות הופכות להיות נוסטלגיה, אנחנו ממליצים לכם להדפיס ולשלוח בדואר את ההזמנות שלכם. נכון שבעידן הטכנולוגי קל ומהיר יותר לשלוח קובץ בהודעה או במייל, אבל זה לא אותו הדבר. כולנו מקבלים עשרות קבצים שונים מדי יום דרך הטלפון, אבל רובנו כבר לא מקבלים מכתבים אישיים דרך הדואר. ההזמנה שלכם תיזכר הרבה יותר אם תדפיסו אותה.

 

נגישות

אם בחרתם להדפיס את ההזמנות לחתונה, בחרו בית דפוס שנגיש וקרוב אליכם. אם אתם גרים בירושלים, חפשו בית דפוס בירושלים, כדי שתוכלו לראות ולמשש את ההזמנה לפני הדפסה בעותקים רבים. נכון שאפשר לקבל קובץ ולאשר אותו דרך הטלפון, אבל את סוג הנייר אי אפשר למשש בצורה מקוונת וגם לא לראות את הצבעים בצורה מדויקת.

 

דיוק וזמנים

כשאתם מעצבים את ההזמנה שלכם לחתונה, שימו לב לפרטים שבתהליך. בדקו האם הגרפיקאית עומדת בלוח הזמנים שלכם, האם אתם מקבלים מענה מהיר וענייני עבור הצרכים שלכם. עמידה בזמנים ובדרישות שלכם הם פרמטרים חשובים להדפסת הזמנות. אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יקבלו אותן יום לפני האירוע, במקרה הטוב, או אחרי התאריך של החתונה, במקרה הפחות טוב…

 

קונספט

אם בחרתם קונספט מיוחד לאירוע שלכם, תוכלו לעצב גם את הזמנת החתונה שלכם בהתאם. האורחים שלכם ישמחו להיות שותפים בסוד העניינים. צבעים, סגנון ואווירה יכולים להכניס את האורחים שלכם להתרגשות, אם תעבירו את המסר שלכם דרך ההזמנה. החיבור וההכנות לקראת האירוע, תשפיע על האנרגיות ועל מצב הרוח שיביאו איתם בני המשפחה והחברים שלכם לחתונה.

 

לסיכום

אנחנו לגמרי ממליצים להדפיס את ההזמנות לחתונה. אחרי שקבעתם תאריך ומקום, אל תבזבזו זמן ופנו  לבית דפוס שמציע שירותי עיצוב והדפסה של הזמנות. וודאו שאתם מקבלים שירות מדויק ועמידה בלוח הזמנים שלכם. תוכלו לעצב את ההזמנה לפי הקונספט של האירוע שלכם, כדי להכניס את האורחים לאווירה, והעיקר תיהנו מההכנות וקחו הכול בנחת. שיהיה בשמחות ובמזל ☺

חתונה מודפסת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא