חיפוש

איפה למצוא מפעילי ילדים מקצועיים?

אם יש לילדכם יום הולדת או מסיבת סוף שנה ואתם רוצים למצוא מפעיל לילדים – הגעתם למקום הנכון. כאן נרכז עבורכם מידע על איך למצוא מפעיל מקצועי לילדים.

 

50 גוונים של הפעלות

בטרם הזמנת מפעיל, כדאי להיערך עם פרטי המסיבה. כלומר מספר אנשים, בפנים/בחוץ, אופי הפעילות שאתם מחפשים וכולי. זאת על מנת שכשאתם מחפשים מפעיל לצורך פעילות סוף שנה לילדים (או לכל אירוע מתבקש) תהיו מדויקים יותר בחיפוש ותוכלו לסנן מראש מפעילים פחות מתאימים.

 

הקלאסיקות

זה הכי קל. השמות הכי מוכרים בעולם הילדים הם: יובל המבולבל, מיכל הקטנה, מני ממטרה ועוד מיני ירקות. אתם בטח יודעים כבר על מי מדובר, מהשירים שהילדים שלכם מבקשים בנסיעות. כן, האלה שאתם שומעים כל הזמן בלופ כשאתם נוסעים עם הילדים באוטו. כיצד להשיג אותם? לרובם יש אופציית 'צור קשר' באתר הרשמי. מומלץ להזמין זמן רב מראש, כי הם עסוקים.

 

שיטת חבר מביא חבר

כמובן שהשיטה המומלצת ביותר, לטעמי, היא מפה לאוזן. המלצות של חברים הכי אמינות כי הם חוו בעצמם את המסיבה וידעו להצביע על יתרונות וחסרונות. כך, במקום להסתמך על צוות שיווק שכל תפקידו הוא להבטיח שתקנו את המוצר שמשווק המפעיל, תוכלו לקבל פרספקטיבה אחרת ויותר אמיתית על המפעיל.

 

דוקטור גוגל

בא לכם מפעיל ולא בא לכם להתפרע בתקציב? תמיד אפשר לבדוק בגוגל. שם תוכלו למצוא מפעילים במחירים שפויים שיפעילו את ילדיכם בצורה לא פחות טובה ממפעילים מוכרים. ניתן לבדוק באתרים מדרג, יומולדת, מסיבונט שם מקובצות רשימות של מפעילים והפעלות, או בכל אתר אחר שתראו לנכון לבדוק בו.

 

תיאטרון צחוקלה

תיאטרון ילדים אשר נותן גם שירות בהפעלות ילדים. יתרון בולט הוא הידע שיש להם בתחום, שחקני הצגות ילדים לרוב ידעו להחזיק קשב של ילדים וכך הסיכוי שיתפזרו ושההפעלה לא תצליח קטנים.

 

רגע לפני – תיאום ציפיות זו לא בושה!

המלצה חמה היא לשאול שאלות בסיסיות המפעיל בשיחה הראשונית, כגון: האם יש לו מערכת הגברה, מה כולל השירות שלו (תפאורה, הפתעות, אופי הפעילות), ניסיון, המלצות, מחיר וכולי. כמו כן, מומלץ לבדוק בטרם השיחה טווחי מחירים של מפעילי יום-הולדת (למשל ליצן/קוסם בין 500-800 ₪).

 

אם אין אני לי – מי לי

אם עדיין לא השתכנעתם ואתם לא רוצים להיתקע בלי מפעיל, ההורים עצמם יכולים לעשות הפעלות לילדים במחירים סבירים ונוחים ועדיין ליצור שיתוף פעולה והנאה אצל הילדים. למשל פרה עיוורת, ים-יבשה, משיכה בחבל, הליכה על קופסאות שימורים, הכנסת נר לבקבוק, מסלול מכשולים ועוד הפעלות שההורים עצמם עשו כשהיו צעירים. כפי שאתם נהניתם מזה פעם, גם הילדים שלכם יוכלו ליהנות מהפעלות אלה היום.

 

התארגנות מראש זו מילת הקסם

כאמור, מומלץ לוודא מראש את מקום הפעילות המועדף (לשריין אותו אם יש בכך צורך), לדעת בדיוק את מספר הילדים, להכין מראש את התקציב ולחפש בהתאם אליו ובהתאם לאופי הפעילות המבוקשת מפעיל, לוודא מה השירות וההפתעות שמציע המפעיל. הגעה לאירוע כשאתם מוכנים תקטין את הסיכוי לתקלה ותגביר את יכולת התגובה שלכם אליו. ומזל טוב!! 😊

פעילות ילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »