חיפוש

איפה קונים חלקים לטימקס? 

להזמין חלקים ממוסך זה עסק יקר. אבל היום, כשיש את האפשרות לרכשות חלקים לקטנוע  במחירים מעולים, למה לא להתחדש, לשפר וליהנות כל פעם ממראה אחר. אם יש לכם טימקס,  ממש כדאי לכם לקרוא את זה.  

כבר לא צריך מוסך

השתגעתם? מי קונה חלקים לטימקס אצל המוסך? היום מגוון החנויות הרחב שמציע האינטרנט,  הוביל לכך שניתן לרכוש חלקים לטימקס בחנויות אונליין. חנויות האונליין מאפשרות לא רק לרכוש  בזול, אלא גם מציעות מגוון רחב של עיצובים מדהימים שישפרו את מראה הקטנוע שלכם בין רגע.

 

למה כדאי לקנות חלקים לטימקס אונליין?

מכירים את זה שהאופנוע מקבל מכה קטנה, או שהוא נשחק כתוצאה מעונות השנה, אז כל פעם  שאתם מסתכלים עליו, כל מה שאתם רואים זה את זה? אז זאת בהחלט אחת הסיבות. במקום  להתבאס בכל פעם מחדש, תוכלו לחפש את החלק הזה באחד מאתרי האינטנט הכוללים אביזרים  לאופנוע ויתאימו בול למה שאתם צריכים.

מעבר לכך שאפשר ליהנות ממחירים נמוכים יותר, אפשר לבחור עיצוב חדשני שיהיה רק לכם ולשלם  סכום נמוך משמעותית ממה שהייתם רגילים עד היום. סיבה נוספת היא, לרענן את מראה הקטנוע בכל פעם מחדש. איזה כיף לרענן ולעדכן קצת את  העיצוב של הקטנוע, להפוך אותו לייחודי, כזה שהוא רק שלכם וליהנות מקטנוע חדש מבלי באמת  לקנות קטנוע חדש.

למה כדאי לקנות חלקים לטימקס אונליין?

איזה חלקים ניתן לרכוש אונליין?

ניתן לרכוש מוצרים בודדים או סטים, שישפרו את מראה הקטנוע. בחרנו 3 חלקים ששידרגו לנו את  הטימקס במיוחד.

 

סט פלסטיקה זהב כרום

אם אתם אוהבים שהטימקס שלכם הכי מיוחד, אז סט פלסטיקה זהב הוא בדיוק בשבילכם. הסט  כולל את כל חלקי הפלסטיק הקטנים לקטנוע ונותן נגיעות של זהב כרום ייחודי.

 

פנס קדמי לטימקס

פנס קדמי לטימקס, הוא אחד מהאביזרים שיותר כיף להתחדש בהם ועלול להישחק עם הזמן. הפנס  הקדמי בצורת עיני חתול, למראה אלגנטי ומרשים.

 

משקף מט לטימקס

משקף מט לטימקס יתאים לקטנועי מט, אבל יוכלו להתאים גם לקטנועים מבריקים ואפילו להביא  טוויסט מיוחד. המשקף קצר ומגיע עם מדבקות דמוי קרבון.

 

להתחדש באביזרים מעולם לא היה קל יותר

אנחנו רק נתנו 3 דוגמאות לאביזרים שאנחנו אהבנו במיוחד וגם היינו צריכים. בחנויות האונליין תוכלו  למצוא מגוון רחב של מוצרים, במגוון של סגנונות ועיצובים. בנוסף לכך, בניגוד לעבר שהיה צורך להזמין מהמוסך ולחזור שוב להתקנה, היום ניתן להזמין את כל  האביזרים בחנויות לאביזרים לאופנוע באינטרנט והחבילה תגיע עד לפתח ביתכם תוך כמה ימים.  ככה ורוכשים חלקים לטימקס בקלות וביעילות.

להתחדש באביזרים מעולם לא היה קל יותר

לסיכום

היום, חלקים ואביזרים לטימקס, ניתן לרכוש גם דרך האינטרנט וממש לא צריך לקנות אותם ישירות  מהמוסך. אם יש איזו שריטה שמבאסת אתכם, או שבא לכם להתחדש מסיבות שונות, אל תהססו.

טימקס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »