חיפוש

מהם השלבים לאיתור נזילות בבית ובמשרד?

איתור נזילות עשוי להישמע לעיתים כעניין מורכב שמצריך זמן רב של עבודה. שכן, מי שלא עוסקים בתחום באופן יומיומי עלולים לחשוב כי איתור של נזילה שלא נראית לעין עלול להצריך שימוש בכמה מכשירים שונים ואנשי מקצוע רבים. אבל האמת היא, שאם הליך איתור הנזילות מתבצע על ידי גורמים מקצועיים, הוא יכול להיפתר תוך יישום של 3 שלבים קצרים. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

תכירו קודם כל את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב לבד. אמנם יש לנו מידע מעמיק בכל הנוגע לאיתור נזילות, אבל החלטנו שהפעם אנו רוצים לתת במה לאנשים שראו את ההליך שמתבצע על ידי בעלי מקצוע שטיפלו בבעיה. מדובר בעצם בגולשים שהגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת.

בפוסט הסברנו כי אנו כותבים מדריך בנושא איתור נזילות וביקשנו לקבל פניות מטעם מי שראו את ההליך מקרוב. לשמחתנו, פנו אלינו מספר רב של גולשים שציינו שיש 3 שלבים והם יודעים להסביר עליהם באופן מפורט. שוחחנו עמם, רשמנו את כל הפרטים ומיד לאחר מכן התחלנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

השלב ה – 1 באיתור נזילות: בירור אודות הנזילה

בשלב הראשון בעל המקצוע יבדוק יחד אתכם כי אכן ישנה נזילה. מדובר בעניין שמתבצע על ידי בעלי מקצוע שרוצים להיות בטוחים כי הם לא הגיעו לחינם. שכן, יש מי שפונים אל אינסטלטורים במחשבה שאולי יש נזילה, אבל הם לא בדקו זאת באמת. הטיפ החשוב ביותר של אושר לוי שמוכר בתחום הוא לבדוק מראש, לפני שאתם יוצרים קשר עם בעל מקצוע שאכן יש נזילה. ניתן לבדוק זאת באמצעות הבירורים הבאים:

  • מעקב אחר חשבון המים ובדיקה אם הוא עלה באופן משמעותי
  • סגירת כל הברזים בבית ובדיקת שעון המים

 

השלב ה – 2 באיתור נזילות: שימוש במכשיר מתקדם לאיתור מקום הנזילה

במידה וגיליתם בשלב הקודם שאכן ישנה נזילה, בעל המקצוע ישתמש במכשיר מתקדם שיאפשר לו לראות אם יש נזילה, מדובר במכשיר שיש בו מצלמה תרמית או במכשיר שפולט גז (שאינו רעיל). אלו מכשירים מתקדמים מאוד שיכולים להראות אם יש נזילה מבעד לקיר או מתחת לרצפה מבלי להרוס דבר.

 

השלב ה – 3 באיתור נזילות: איתור מקור הנזילה

זהו השלב שבו צריך לבדוק את מקור הנזילה. בעל המקצוע יחדיר את המכשיר אל תוך הצנרת ויסתכל על מסך קטן. על המסך הוא יוכל לראות את הזרימה של המים. בשלב מסוים, הוא יוכל להצביע מולכם על האזור שבו יש נזילה. שכן, ניתן יהיה לראות בבירור כי המים זורמים אל מחוץ לצינורות.

 

לסיום

אלו היו 3 השלבים שמאפשרים לאתר נזילה. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם, קוראים יקרים, שתבחרו בבעל מקצוע אמין שיבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.

דליפת מים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »