חיפוש

פותחים דלתות – אלה הכישורים שיפתחו לילדים שלכם דלתות בעתיד

היכולת שלנו להשפיע על הילדים בגיל צעיר גדולה הרבה יותר מאשר היכולת להשפיע בגיל ההתגברות. זו בדיוק הסיבה שיש כלים שאותם תוכלו להקנות לילדים שלכם רק כאשר הם צעירים. הכלים הללו יכולים לשרת אותם במשך כל החיים, אבל כדי שזה יקרה אתם חייבים להשקיע בהם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר כישורים שכדאי מאוד שיהיו לילדים שלכם.

 

לימוד אנגלית

אנגלית היא השפה הבינלאומית החשובה ביותר וכנראה שגם היחידה. כדי להצליח בלימודים אקדמיים, בעולם העסקי או בכל תחום אחר הילדים שלכם חייבים לדעת אנגלית. למרבה הצער מערכת החינוך לא מספקת להם את היכולת לדבר אנגלית בצורה טובה. ההמלצה שלנו היא פשוט לפנות אל וולסטריט לילדים שיהפכו את הילדים שלכם לדוברי אנגלית של ממש.

וולסטריט לילדים

תכנות

העולם שלנו הולך לכיוון טכנולוגי לחלוטין, וככל שעובר הזמן עוד ועוד דברים מקבלים היבט טכנולוגי. כדי שהילדים שלכם ירגישו בנוח בעולם שאליו הם גדלים, כדאי שיהיו להם כישורים בתחום התכנות. בגיל צעיר הילד לא צריך להיות מתנת על אלא רק להכיר.

 

עמידה מול קהל

עמידה מול קהל אולי נשמע משהו שפחות רלוונטי לילדים, אבל חשוב להבין שמדובר על כישור חיים בסיסי בעולם המודרני. ככל שהילד יתחיל בגיל צעיר יותר להתנסות בעמידה מול קהל, כך בגיל מבוגר יותר הוא יוכל לצלוח את המשוכה הזו בצורה פשוטה יותר. להתחיל לעמוד מול קהל רק בגיל מבוגר עלול להיות משהו מאתגר, ועלולים להיווצר פערים שיהיה לכם קשה לגשר עליהם.

 

עיסוק בספורט

הכישור האחרון שעליו נדבר הוא עיסוק בספורט. מלבד החשיבות הבריאותית הרבה שיש לפעילות גופנית, ילד שמתחיל לעסוק בספורט כבר מגיל צעיר מקבל ערכים רבים. התמדה, משמעת עצמית ויכולת לאתגר את עצמו הם דברים שספורט יכול להקנות לילד בצורה מאוד עוצמתית. חשוב למצוא סגנון שספורט שמתאים לילד, וכזה שהוא ייהנה ממנו גם לאורך זמן רב.

וולסטריט לילדים

התמדה מעל הכל

לא משנה באיזה מהכישורים בחרתם להתמקד, מה שבאמת חשוב זו ההתמדה של הילדים. כדי שהילדים באמת יתמידו הם צריכים להנות ממה שהם עושים ולא מספיקה ההבנה שלהם שמדובר על משהו חשוב. בתור הורים, התפקיד שלכם הוא לא רק להחליט מה התחום שבו אתם רוצים לראות את הילדים שלכם אלא גם לספק להם כלים שיעבירו להם את התחום בצורה מהנה ונעימה.

 

לסיכום

כדי להצליח בעולם המודרני, יש מספר כישורים שכדאי מאוד שיהיו לנו. בתור הורים לילדים, כבר מגיל צעיר כדאי להשקיע באותם כישורים כיון שהם יוכלו לפתוח לילדים הרבה מאוד דלתות בעתיד. כאן קיבלתם סקירה על מספר כישורים כמו לימוד אנגלית, ידע בתכנות, יכולת לעמוד מול קהל ועיסוק בספורט. נסו להבין מהי הדרך שבה תוכלו לחבר את הילדים שלכם לאותם דברים באופן קבוע.

וולסטריט לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא