חיפוש

אתר אינטרנט לעסק – מה ההשקעה הנדרשת?

על מנת שעסק יצליח, הוא חייב לבנות לו אתר אינטרנט.

המטרה של אתר אינטרנט זה להראות ללקוחות שמדובר בעסק שעומדים מאחוריו אנשים, שכל מה שקשור לעסק נמצא ומפורט באתר ולמשוך כמה שיותר לקוחות.

אבל כדאי לדעת שצריך להשקיע באתר שלכם על מנת לצלוח את המטרות שלכם.

אז כמה השקעה דרושה באתר שלכם?

 

נוכחות דיגיטלית

אנחנו נמצאים בעולם שלאט לאט מתחיל לעבור לאונליין. אם בזכות הקורונה ואם כי לאנשים קצת נמאס לעשות דברים שדורשים הגעה למקום, ולכן כדי שתראו פרי מאתר האינטרנט שלכם עליכם להראות נוכחות מבחינה דיגיטלית. מה הכוונה? להנגיש ללקוחות שלכם מידע ולהצליח להגיע לקשת רחבה יותר של אנשים. עוד משהו שיכול לצלוח בעזרת אתר אינטרנט הוא יצירת אינטראקציה יותר אישית עם הלקוחות, שהם ירגישו שאתם נטו בשבילם ועושים הכל למענם.

 

מה המטרה באתר האינטרנט שלכם

למה חשוב לכם שיהיה לכם אתר אינטרנט? מה אתם מצפים מהלקוח שלכם שיעשה באתר?

לדוגמה – אם אתם בעלי עסק של מוצרי איפור. עד היום מכרתם את המוצרים בצורה פיזית אבל הגעתם למצב שאתם רוצים להנגיש את עצמכם ללקוחות שלכם שאוהבים את המוצרים אבל קשה להם לנסוע עד למקום שבו החנות נמצאת כדי לרכוש אותם. אתם בעצם באים לקראתם ונותנים להם את האופציה לרכוש את המוצרים אינטרנטית. איך תעשו זאת? תנגישו להם את האתר, תראו להם כמה פשוט להיכנס ולרכוש באתר שלכם. התוצאה – אתם מרוויחים מבחינה כספית והלקוחות מרוצים כי הם נהנים מהמוצרים מבלי להגיע פיזית לחנות, והם יספרו לעוד אנשים וחברים על האתר שלכם. רוצים עסק מרוויח ומפורסם? תשקיעו בו.

 

שירות לקוחות מהיר וזמין

כל לקוח כשיש לו שאלה לגבי מוצר בעסק, ירצה תשובה כמה שיותר מהר. למה? כי בדרך כלל כשהוא נכנס לאתר רנדומלי הוא נכנס כי עכשיו יש לו זמן והוא רוצה לרכוש את המוצר עכשיו. אם לא תהיה לו תשובה על השאלה הוא ינסה במקביל לחפש את אותו מוצר באתר אחר וגם שם הוא ישאל את אותה השאלה, או שתהיה לו תשובה כתובה באתר. התוצאה? הוא יקנה את המוצר מהאתר המתחרה. אתם תפסידו גם את הלקוח וגם כסף.

 

דפדפן ונראות טובים ומהירים

אדם שמחפש מוצר כלשהו, נכנס לאתר לא יפה ולא מרשים, הטעינה של אותו אתר איטית מאוד, וחסרים פרטים לגבי המוצר – אותו אדם ינטוש את האתר מהר מאוד. לקוחות מחפשים את הכאן ועכשיו, הם עברו לאינטרנט כי אין להם זמן והם מחפשים פתרון חלופי ומהיר.

תשקיעו באתר שלכם, בנראות שלו, במהירות שלו, אם צריך אז גם מבחינה כספית. אתר שנראה טוב ועובד טוב ישאיר לקוחות.

 

מחירים

מחירים של אתר אינטרנט מאוד תלויים בכם, עד כמה אתם רוצים להשקיע באתר שלכם. אם תיעזרו בתהליך של קידום אתרים באינטרנט תוכלו לראות תוצאות טובות בזמן מהיר ויעיל יחסית, ככל שתתייעצו ותיעזרו באנשים שנמצאים בתחום ומבינים אותו ככה תוכלו לראות שהאתר שלכם יניב פרי.

טווח המחירים מאוד משתנה, יכול להגיע למאות ואפילו אלפי שקלים, תלוי מה התקציב שלכם וכמה אתם מוכנים להשקיע. אבל מעבר לכסף צריכה להיות השקעה שלכם, עצמכם, על מנת שהלקוחות ירגישו שאכפת מהם ומשקיעים בהם. השקעה באתר שלכם יכולה להיות כמה שעות טובות ויכולה לארוך כמה חודשים, הדבר תלוי בכם. חישבו אם אתם מסוגלים ואם יש בכם את היכולת מבחינת זמן וכסף להשקיע באתר שלכם כדי שתראו תוצאות מבטיחות.

שיהיה המון בהצלחה!

 

מערכת דיגיטלית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא