חיפוש

בדיקת בעלי תפקידים בעסק (ע״י מעקבים ותצפיות)

בעלי עסק רבים, נתקלים בסיטואציות בהן הם נזקקים לסיוע של חוקר פרטי על מנת לוודא התנהלות תקינה בעסק שלהם, או לחילופין – לאסוף מודיעין עסקי על המתחרים שלהם בשוק. להיות בעל עסק הוא לא עניין של מה בכך, ובהרבה מקרים מדובר במקור ההכנסה העיקרי, ובמפעל חייו של אדם שעבד קשה מאוד כדי להקים אותו מאפס. כשמשהו לא תקין בעסק – ההשלכות עלולות להיות קריטיות ובלתי הפיכות, או כאלו שתדרושנה משאבים יקרים וזמן ארוך לתיקון. מסיבות אלו – בעלי עסק רבים מעדיפים לפנות לחוקר פרטי מוסמך ומנוסה, שיוכל לתת מענה מקצועי לבעיות כאלו ואחרות המתעוררות בעסק.

 

חקירות פרטיות עסקיות

המצבים בהם נדרשת חקירה בבית עסק יכולות להיות מגוונים. ייתכן ומדובר בבעל עסק שחושש מפגיעה בפרנסתו עקב כניסת מתחרים חדשים לשוק, ייתכן מדובר בחשד להדלפת מידע חיוני, ואולי בעל העסק חושד שאחד העובדים גונב סחורה? מצבים כאלו ואחרים מהווים עילה נפוצה שבגינה בעלי עסק פונים למשרדי חקירות.

 

בדיקת בעלי תפקידים בעסק

כפי שכבר נכתב פה – אצל בעלי עסקים רבים העסק הינו מקור ההכנסה העיקרי, ומדובר במשהו שאותו הם בנו בעמל רב ובמשך שנים רבות. זמן רב דרוש ע"מ להגיע לעסק יציב, ועם זאת – התנהלות לא נכונה, יכולה בקלות לגרום לנזקים שיורידו לטמיון את המאמץ הרב. בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם חושדים בהתנהלות שאינה כשרה בזמן שהם לא נוכחים בעסק שלהם, ותחושה כזו עשויה לנבוע מירידה בהכנסות, חישובים כלכליים שלא מסתדרים, תלונות של לקוחות, או פשוט, תחושת בטן.
בעוד בעלי עסק מסוימים יבררו את העניין מול העובדים שלהם, יש כאלו שיעדיפו לראות בעיניהם את המתרחש מאחורי גבם בזמן שהם לא נמצאים.

 

מעקבים ותצפיות

האם העובד שלי גונב ממני? האם העובד שלי לא נותן שירות טוב ופוגע במוניטין העסק? האם העובדים שלי גונבים ממני מידע? שאלות כאלו ונוספות, לעתים יכולות להיענות רק בעזרת חוקר פרטי מקצועי.
חוקרים פרטיים משתמשים בטכניקות שונות, ביניהן מעקבים ותצפיות על העובדים בעסק, על מנת לאשש או להפריך את החשדות.
לעתים מדובר בפעולה יחסית פשוטה – כמו הצבת מצלמה נסתרת בעסק או שכירת לקוח סמוי, אך לעתים נדרשת פעולה יותר מורכבת.
דמו לעצמכם מצב בו עובד בחברת היי-טק גונב מידע על כונן נייד, ומעביר אותו לחברה מתחרה, איך ניתן להוכיח דבר שכזה?
ובכן, זו דוגמה למצב המצריך התנהלות מקצועית מדויקת של חוקר פרטי. התנהלות כזו יכולה לכלול שילוב של תצפיות, צילומים, מעקבים ועוד.
יחד עם כל זאת – חשוב לדעת שלא לכולם מותר לבצע את הפעולות הנ"ל, וחשוב שמי שעושה זאת יהיה חוקר פרטי מוסמך – כך שהראיות שתתקבלנה תהיינה קבילות בבית המשפט.

שילוב של מעקבים ותצפיות, הוא דוגמה לשירות שניתן לקבל רק אצל חוקרים פרטיים מוסמכים ובעלי ניסיון.

עובדים גנבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא