חיפוש

מתי כדאי לך לשקול לעשות אפליקציה לעסק?

כחלק מהקידום של העסק ברשת, אחת האפשרויות שעומדות לפניכם היא פיתוח של אפליקציה לעסק. אפליקציה לעסק יכולה לסייע לכם במגוון תחומים, ולא מעט בעלי עסקים מוצאים את עצמם בהתלבטות האם להשקיע כסף בפיתוח של אפליקציה ייעודית עבור העסק. אז כדי שתוכלו לתת לעצמכם תשובה שתהיה נכונה ביחס לעסק שלכם, כדאי לדעת כמה דברים. 

 

אפליקציה לעסק

עוד לפני שנדבר על אפליקציה לעסק, כדאי אולי להסביר בקצרה מה זה אפליקציה. אפליקציה, או בעברית יישומון היא כלי שמיועד למכשירים ניידים ומאפשר לבצע פעולות, לקבל מידע, לשחק וכיו"ב. האפליקציה הוא מעין יישום מחשב שאמור לרוץ על הטלפון הנייד שלנו. מלבד ההתאמה לגודל המסך ולסוג המקשים, האפליקציה גם צריכה לרוץ על מעבד פחות עוצמתי מזה של מחשב רגיל.

אפליקציה לעסק

אם יש לכם אתר קיים

כמו לא מעט בעלי עסקים, סביר להניח שגם לעסק שלכם יש אתר. אתר לעסק מאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות רב ולהגדיל את רמת החשיפה לעסק גם בקרב מי שלא נמצאים בסביבה הקרובה אליכם. במקרה כזה חשוב שתדעו כי הפיכת אתר לאפליקציה היא פעולה פשוטה הרבה יותר מאשר בנייה של אפליקציה מהיסוד, כך שכאן הדרך שלכם לאפליקציה לעסק תהיה הרבה יותר קצרה.

 

נתונים שמשתנים כל הזמן

מקרה נוסף שבו היינו ממליצים לפתח אפליקציה לעסק אלו עסקים שבהם יש חילוף מידע דינמי. במצבים הללו הלקוחות שלכם ירצו לדעת בדיוק מה הסטטוס הנוכחי של שירות מסוים או האם המוצר שהם רוצים הגיע לעסק. כדי שהם יוכלו לקבל את התשובות לשאלות הללו בצורה מהירה בלי להטריד אתכם, הפתרון הנכון הוא פשוט לפתח אפליקציה ייעודית לעסק.

 

על מה חשוב להקפיד

בפיתוח של אפליקציה לעסק יש שני דברים שחשוב להקפיד עליהם. הדבר הראשון הוא העיצוב של האפליקציה. זכרו שלחלק מהלקוחות שלכם אין ידע טכנולוגי עשיר, ועליכם לפתח אפליקציה שתהיה כמה שיותר קלה לתפעול. הדבר השני שכדאי לוודא הוא את מהירות הריצה של האפליקציה. מחקרים רבים מצביעים על כך שגולשים לא נשארים בזמן רב באפליקציות שלא עובדות מהר.

 

כמה זה יעלה לנו

המחיר שאותו תשלמו עבור פיתוח אפליקציה לעסק תלוי בכם. מצד אחד ניתן לפתח אפליקציה לעסק בחינם. אפליקציה כזו אמנם לא תהיה איכותית כמו כזו שפותחה על ידי איש מקצוע, אולם הדבר בהחלט אפשרי. מנגד, פיתוח של אפליקציה אצל איש מקצוע יעלה לכם יותר, אולם התוצאה בדרך כלל משתלמת.

 

לסיכום

אפליקציה לעסק מאפשרת לכם להפיץ מידע ולהיות בקשר עם הלקוחות שלכם בצורה טובה יותר. אם יש לכם נתונים שמשתנים כל הזמן או שאתם פשוט רוצים להנגיש את האתר העסקי גם למכשירים ניידים, פיתוח אפליקציה לעסק הוא דבר מתבקש. המחיר שיעלה לכם הפיתוח הזה תלוי באופן שבו תבצעו את תהליך פיתוח האפליקציה.

אפליקציה עסקית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא