חיפוש

בחירת עורך דין באיזור המרכז: 3 הדברים שחייבים לבדוק

החלטתם ללכת עם עורך דין במרכז לליווי ההליך המשפטי שלכם, הנה 3 בדיקות שחייבים לעשות לפני שבוחרים עם מי ללכת

במידה ואתם ניגשים לבחור עורך דין פלילי במרכז כנראה שאתם ניצבים מול הליך משפטי אשר אינכם מעוניינים להתמודד איתו לבד ללא איש מקצוע. קודם כל, אתם עושים את הבחירה הנכונה! בכל הליך משפטי הן אם הוא בתחום התנועה, המשפחה, הפליליים או כל נושא משפטי אחר, מומלץ מאוד לשכור שירותי עורך דין על מנת למצות את האינטרסים שלכם ולהיפגע כמה שפחות מהמצב.

 

ייצוג וייעוץ עורך דין קרוב לביתכם

הבחירה עם איזה עורך דין לצאת לדרך חייבת לשכלל כמה דברים בתוכה על מנת לקבל את ההחלטה המיטבית. קודם כל כמובן חשוב לבחור עורך דין קרוב לביתכם, אם אתם במאמר זה ואתם גרים באזור המרכז אכן כדאי לכם לשכור את שירותיו של עורך דין במרכז. מיקום יש לכם, עכשיו עליכם לבדוק עוד כמה דברים

 

בדיקה ראשונה – מומחיות והשכלה

נשמע מובן מאליו אך חשוב מאוד כאשר יוצאים לדרך לבדוק איזו התמחות אתם צריכים בדיוק לצורך ההליך שלכם. ישנם כל כך הרבה סוגים של דינים והתמחויות של עורכי דין כך שכנראה שתלכו לאיבוד. כדאי לבדוק באינטרנט או עם מכרים או אפילו עם עורך דין מוסמך, באיזה דין המקרה שלכם מתמקד. לאחר שהחלטתם עם איזה התמחות עליכם ללכת כדאי למצוא עורך דין המתמחה לא רק בדין הרלוונטי אלא גם במקרה. לדוגמא, לא כל עורך דין גירושין מתמחה בהכרח בהסכמי ממון וחלוקת רכוש.

 

בדיקה שניה – המלצות ותיקים קודמים

לאחר שצמצמתם את טווח החיפוש שלכם על פי המקצוע והמומחיות של העורך דין שאתם מחפשים כדאי להתחיל לחפש המלצות ממכרים, חברים ומשפחה על עורכי דין מוכרים אשר יש להם נסיון חיובי איתם מהעבר. לרוב עדיף לכם מישהו שאתם יודעים שאתם יכולים לסמוך עליו, וגם קצת מקושרים אליו. כאן ישנה גם הסתייגות, אם מדובר בעורך דין עם שם טוב, אשר מציג הרבה תיקים דומים לשלכם עם סטטוס הצלחה כדאי כן לפנות אליו, אם הוא אנונימי עבורכם.

 

בדיקה שלישית – מחיר

למרות שמדובר בשירותים מקצועיים אף אחד לא רוצה לרוקן את הכיס על עורך דין, במיוחד שאי פשר לדעת כמה ארוך יהיה ההליך ומה יכלול. ישנו מחירון מוסכם על שירותי עורך דין אשר תוכלו לעיין בו לפני ואחרי שקיבלתם הצעת מחיר מעורך הדין שבחרתם. בבדיקה זאת מומלץ גם לבצע סקר שוק ולבדוק על מחירים של עורכי דין אחרים, אל תשלמו הרבה בגלל עצלנות בבדיקה.

יש המון עורכי דין במרכז. על מנת שתמצאו את עורך הדין המתאים עבורכם בדקו איזה מומחיות אתם צריכים באופן ספציפי, האם יש על עורך דין זה המלצות או תיקים מוצלחים קודמים, וכמובן, מה שכר הטרחה שלו ביחס לכתוב בחוק וביחס לעורכי דין אחרים.

אז כדאי שהטיפול יהיה אפקטיבי, מומלץ לחפש אחר עורך דין פלילי במרכז הקרוב לביתכם, וכך תוכלו לקבל את כל העזרה שתצטרכו באופן המקצועי ביותר.

 

מאזניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »