חיפוש

בית עסק עם הרבה רכבים – כמה יעלה לכם מצבר

אם אתם בית עסק שמחזיק במספר רב של רכבים, הטיפול בהם יכול להפוך להיות הוצאה משמעותית. אחת הסיבות לכך היא שמספר רב של נהגים משתמשים ברכבים, ולא כולם יודעים מהי הדרך הנכונה לשמור עליהם. תקלות במצבר הן לא דבר נדיר, במיוחד ברכבים שעליהם אין אחראי אחד מובהק. כאן נעזור לכם להבין כמה יעלה לכם מצבר עבור הרכבים של בית העסק.

 

טיפול במצברי הרכב

הטיפול במצברי הרכב של העסק צריך להיעשות בצורה נכונה. כל עוד מדובר על מספר קטן של רכבים ההוצאה הזו לא אמורה להיות משמעותית, אך ברגע שמדובר על צי רכב של עסק אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עם הוצאות לא קטנות. כאן תוכלו לראות מחירון מצברים 2024, אבל לפני זה, יש כמה דברים שכדאי שתדעו ביחס למצברים.

טיפול במצברי הרכב

כמה זה עולה לנו

עבור לקוחות פרטיים, המחיר של מצבר כולל בדרך כלל גם את העבודה של ההתקנה. בבית עסק שיש בו הרבה רכבים ייתכן ויש גם איש מקצוע שיכול לבצע את החלפת המצברים כך שהמחירים הללו לא רלוונטיים עבורכם. המחיר של מצבר פשוט נע סביב ה250 ₪, בהתאם לחברה שמייצרת אותו ולסוג המצבר. מצבר כזה אמור להתאים לרוב סוגי הרכבים הרגילים.

ישנם מצברים מתקדמים יותר כמו מצברי פריקה עמוקה שהמחיר שלהם יהיה יקר יותר, אך תוחלת החיים שלהם ארוכה משמעותית מזו של מצבר רגיל. התייעצות עם איש מקצוע תעזור לכם להבין מהי הבחירה הנכונה עבור העסק שלכם מבחינה כלכלית, כמובן תוך התחשבות בצרכים המקצועיים שלכם מבחינת הרכבים.

 

איך אפשר להוריד את עלויות ההחלפה

הדרך המרכזית להוריד את עלות ההחלפת המצברים היא לקנות מצברים משומשים. במקרים רבים ישנם רכבים שמיועדים לפירוק אולם המצבר שלהם הוא במצב טוב. ייתכן ומדובר על מצבר שהיה מספר חודשים בלבד ברכב, וכעת הוא יכול להיכנס לשימוש ברכב אחר. המחיר של מצבר כזה יהיה כמובן זול יותר מאשר מצבר חדש.

 

היכרות עם סוגי מצברים שונים

כאמור, בעולם הרכב ישנם מספר סוגי מצברים, ולמרות שאנשים בדרך כלל מכירים את המצבר הקלאסי שנמצא ברכבים פרטיים, בתור עסק כדאי לכם לבדוק את האפשרות של התקנת מצברים אחרים. אם יש לכם רכבים מסוגים שונים סביר להניח שבחלקם אכן יש מצברים אחרים, ולכן כאשר אתם חושבים על מחירי המצברים עליכם לבדוק אותם ביחס לכל רכב בפני עצמו.

 

לסיכום

בבתי עסק שבהם יש כמות גדולה של רכבים מחיר המצברים שלהם הוא דבר חשוב. בעוד שברכב פרטי החלפה של מצבר היא כמה מאות שקלים, ברגע שיש לנו כמה סוגי רכבים יכול להיות שהמצברים שיש בהם הם אלו שעולים יותר. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי לפני הטיפול במצברי העסק כדי לראות איך אפשר להוריד את העלות.

היכרות עם סוגי מצברים שונים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא