חיפוש

במה כרוכה הלוואה לשכירים?

בשנים האחרונות, בעקבות השינויים הכלכליים, יוקר המחייה מאמיר וכוח הקנייה יורד. אנחנו נוכחים לראות שאחת האוכלוסיות הפגיעות ביותר מבחינה כלכלית היא אוכלוסיית השכירים. עבור רבים האפשרויות מוגבלות, וכל רכישה חריגה פוגעת במאזן הכלכלי הרגיש.

נוכח המצב, קיים פתרון שמיועד לשכירים ומגובה באישור משרד האוצר. הפתרון נקרא הלוואה לשכירים, ומטרתו לאפשר לשכירים לקבל הלוואה לכל צורך, במהירות ובתנאי החזר נוחים ומשתלמים.

 

שכירים בישראל

המצב הכלכלי בישראל נמצא במגמת ירידה בשנים האחרונות. המצב הכלכלי המורכב מרגש במיוחד בקרב אוכלוסיית השכירים שמוצאים את עצמם מתקשים יותר ויותר בסגירת כל חודש. ההוצאות עולות, כוח הקנייה יורד, והמשכורות ללא שינוי. במשרד האוצר החליטו להרים את הכפפה ולאשר הלוואות מיוחדות לשכירים, כדי לאפשר להם גם הוצאות חריגות נקודתיות בקלות.

 

מהי הלוואה לשכירים

הלוואות לשכירים היא הלוואה מיוחדת שההחזרים שלה נעשים בהוראת קבע ובתנאים נוחים. רמת הביטחון של הלוואה נחשבת לגבוה ביותר, בעקבות האישור של משרד האוצר שניתן לה. בנוסף, ההלוואה נחשבת למהירה ומתקבלת לרוב בהליך אישור פשוט וקליל. ברוב המקרים לא ידרשו עבור ההלוואה ערבים או בטחונות, מה שמקל על ההליך, ומעלה את הסיכויים לקבל את ההלוואה.

 

ריבית בהלוואה לשכירים

כאמור, ההחזר להלוואה נעשה באמצעות הוראת קבע, ועל פי יכולות ההחזר של מבקש ההלוואה. הריבית של ריבית לשכירים נחשבת נמוכה ונעה בין 5% ל-8% ללא פריים. בעקבות כך הליך ההחזר נחשב לפשוט, כי הוא אינו דורש מהלקוח להחזיר סכום גדול בהרבה מזה שקיבל כהלוואה. את ההחזרים ניתן לפרוש על פני תקופות ארוכות של שנים, בהתאם לגובה ההלוואה.

 

דוח נתוני אשראי

אחד הפרמטרים העיקריים שמשפיע על גובה הריבית של ההלוואה, הוא דירוג האשראי של הלקוח. דירוג אשראי נקבע על פי דוח נתוני אשראי, שכולל בתוכו את כל הפעילות הכלכלית של הלקוח. הלוואות, תשלומי אשראי, מעסיקים וכל הוצאה והכנסה נוספת, כולם כלולים בדוח נתוני האשראי ומשפיעים על דירוג האשראי. דירוג אשראי טוב מאפשר ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים.

 

דירוג אשראי

לדירוג האשראי קיימת השפעה גדולה על סיכויי הקבלה של ההלוואה, על הריבית ועל תנאי ההחזר. דירוג אשראי טוב יקנה תנאים טובים וריבית נמוכה, אך גם במקרים של דירוג אשראי בינוני או שלילי, אפשר לקבל הלוואה לשכירים בתנאים מסוימים. הלוואה חוץ בנקאית מודדת פרמטרים נוספים ומאפשרת גמישות. גם לקוחות מוגבלים יוכלו לבדוק אופציה של הלוואת שכירים כנגד שיעבוד נכס.

 

לסיכום

אם אתם שכירים שזקוקים להלוואה, תוכלו לפנות לחברה חוץ בנקאית ולקבל הלוואת שכירים. את ההלוואה תוכלו לקבל בקלות ובנוחות יחסיים, ובתנאים שיתאימו ליכולות ההחזר שלכם. גם גובה הריבית נחשבת לנמוכה בהלוואת שכירים, וההלוואה בטוחה ביותר ומגובה באישור משרד האוצר. להלוואה קיימות אפשרויות פריסה נוחות לתקופות ארוכות. בקיצור, הלוואה משתלמת ששווה לקבל.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא