חיפוש

בניית דף נחיתה לעסק – טיפים חשובים

עולם הפרסום עבר שינויים מהותיים בשנים האחרונות, כשעיקר המאמצים והמשאבים מופנים אל הזירה הדיגיטלית באמצעות בניית אתרים, מיתוג ושיווק דיגיטלי. יחד עם זאת, התחרות הרבה על כיסו ותשומת ליבו של הלקוח, דורשים ממאמצי הפרסום שלנו להיות אפקטיביים ויעילים במיוחד ולפיכך, ריכזנו כמה טיפים חשובים לבניית דף נחיתה לעסק

 

פרסום אפקטיבי בעידן המודרני

כל עסק, קטן או גדול, משקיע אחוז ניכר מהמשאבים הכלכליים העומדים לרשותו בפרסום ושיווק, במטרה למשוך קהל לקוחות רב שיניעו את העסק ויאפשרו לו לצמוח ולהתפתח. בהתאם לכך, עולם הפרסום תמיד היה תחום מבוקש ופופולארי, כאשר הצורך לחדש ולחשוב על גימיקים פרסומיים ייחודיים שימשכו את ציבור הצרכנים, גורם לו להיות דינמי ומשתנה.

אחד הביטויים העיקריים לדינמיות הרבה של עולם הפרסום, ניתן לראות במעבר החד של עולם הפרסום אל הזירה הדיגיטלית, כשמושגים דוגמת בניית אתרים, חנות דיגיטלית, מיתוג וקידום ממומן הפכו למושגים נפוצים ומוכרים אצל כל בעל עסק.

 

אתגרי הפרסום בעידן הדיגיטלי

מבחר האתרים הגדול ואפשרות המעבר המהירה בין האתרים השונים, יוצרים קושי מסוים עבור המפרסמים בניסיון לתפוס את המיקוד ותשומת הלב של הלקוח, אשר על פי מחקרים סטטיסטיים שונים, נעה בין שניות ספורות לדקה, באופן הדורש מאיתנו פרסום אפקטיבי, יעיל וממוקד.

 

כיצד דף נחיתה יסייע לי בפרסום העסק?

אתר אינטרנטי של העסק הוא דבר נחוץ ומבורך, אך בסופו של דבר, כשהלקוח לא מאתר במהירות את מה שהוא מחפש, הרי שהוא יעבור למקומות אחרים. לפיכך, בניית דף נחיתה היא אחת הדרכים היעילות לפרסום אפקטיבי וממוקד, כאשר דף הנחיתה מהווה דף אינטרנטי יחיד, אליו מגיעים באמצעות לחיצה על קישור של פרסומים שונים.

את האפקטיביות של דף הנחיתה מודדים באמצעות מושג הנקרא יחס המרה, המחשב את היחס בין כמות הכניסות לאתר ו/או הלחיצות על הקישור, לבין כמות הפעולות שהגולש ביצע בפועל, החל מהשארת פרטים ועד רכישה בפועל של השירות או המוצר.

 

טיפים חשובים לבניית דף נחיתה

מיקוד והגברת יחס ההמרה בדף הנחיתה הם מושגי המפתח שלנו וכדי שמושגים אלו אכן יבואו לידי ביטוי בדף הנחיתה שלנו, ריכזנו מספר טיפים חשובים:

 

עיצוב מקצועי

השתמשו באלמנטים גרפיים שימשכו את העין וידאגו להעביר את המסר בצורה הברורה ביותר, לגבי אופן השימוש במוצר.

 

טקסט קצר

פרסום אפקטיבי צריך להיות קצר וקולע ולפיכך, חשוב להקפיד על העברת המסר הרצוי בצורה קצרה וברורה.

 

קישור לאתר הבית

השאירו פרטים לגבי אתר הבית ו/או מידע מורחב, הנוגע לשירות / מוצר המפורסם.

 

בניית דף נחיתה יעיל ואפקטיבי

לסיכום, דף נחיתה הוא אחד מהכלים הפרסומיים הממוקדים שנועדו למקסם את פוטנציאל ההשקעה הכלכלית שלכם בפרסום. וכדי לוודא כי דף הנחיתה שלכם אכן יעיל ואפקטיבי, הזכרנו כמה טיפים חשובים, ביניהם עיצוב מקצועי, הקפדה על העברת מסר קצר וקולע והכנסת קישור לאתר הבית של העסק.

דף נחיתה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא