חיפוש

בעלי עסקים? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו

לא שזה נשכח, ולא שאנחנו באים להמציא מחדש את הגלגל, אבל לפעמים יש צורך להזכיר ולהביא לאור בשנית. המהות של בעל עסק מגיעה עם משמעות עצומה בכל כך הרבה מעגלים שונים בחיים, עד שלפעמים שוכחים מהדבר החשוב ביותר – אנחנו והעסק. אז הנה כמה תזכורות לבעלי העסקים כאן בקהל הקוראים

 

תזכורת על הלוואות והתנהלות כספית

במידה ואתם לא יודעים או שוכחים, בעלי עסק במדינת ישראל, החלק מעוסקים פטורים ועד לחברות בינוניות עם מחזור של עד מיליון שקלים בשנה יש מגוון הטבות ואמצעי סיוע שהם יכולים לקבל. חיפוש מהיר אחר הלוואות לעסקים יוכל לחשוף אתכם לעולם תוכן מלא בפוטנציאל להצמיח את העסק שלכם לשלב הבא. מוסדות רבים העוסקים בהלוואות קטנות לעסקים יספקו לכם שירותים רבים מרגע הקמת העסק ועד לסיום תשלומי ההלוואות שלכם!

מה אנחנו בלי עובדים

לא משנה כמה עובדים רשומים או כמה הם מרוויחים, בלי הערכת העובדים ויצירת תחושת השייכות שלהם לעסק\ארגון שלכם – לא יהיו לכם עובדים פרודוקטיביים וחמור מכך – לא יהיו לכם עובדים שיאמינו בכם ובחזון של העסק שלכם. תחושת שייכות וזהות ארגונית הם ברי השגה ויכולים להתחיל בדברים הקטנים, החל מארוחות בוקר פעם בשבועיים לעובדים, ימי גיבוש לחברות, ימי כיף ואירועים שוברי שגרה.

כל אלו יעזרו לכם כבעלי עסק ומנהלים להרים את מורל העובדים, לחזק את הקשרים החברתיים ביניהם, לבנות צוות עובדים חזק ומגובש והכי חשוב – תקבלו עובדים שמאמינים בכם, בחברה ובעבודה שלהם.

 

התנהלות וניירת

כל עסק במדינת ישראל חייב להתנהל מסודר ככל האפשר מבחינת ניירת. זה כולל תשלומים, הכנסות, הוצאות, קבלות, רכישות, תלושים, אישורים, תנאים סוציאליים ומה לא. כל אלו נמצאים בדרך כלל בחלק המנהלתי יותר של העסק. גם אם אין לכם אחד כזה או שהעסק שלכם לא מספיק גדול – אז הוא מספיק גדול.

ניתן כיום לשכור בשירותי חוץ שירותי משרד ושירותי הנהלת חשבונות שיסייעו לכם בכל מה שתצטרכו בתחום זה. התשלום סמלי, התועלת היא עצומה.

בעלי עסקים

 תנאים סוציאליים

זה נשמע מגוחך ומאוד מובן מאליו, אך תתפלאו, עסקים רבים במדינת ישראל לא מצליחים לעמוד בהתחייבות הבסיסית ביותר שיש לעסק והיא תשלום על שירותים סוציאליים: ביטוח לאומי, ימי הבראה וקרן פנסיה. לאחר מכן יורד בשכר מס הכנסה וכו', אך ישנם תשלומים בסיסיים שזכאי אליהם עובד מעצם היותו עובד, ואי עמידה באספקת תשלומים אלו בשכר חודשי הם עבירה על החוק!

 

סיכום קצר

בכתבה זו לא באנו על מנת להפוך עליכם את עולמינו. המטרה פה היא להזכיר לכם בשנית ואולי גם בשלישית מה חשוב בעסק – המקצועיות שבה הוא מתנהל, תשלום הוגן וכחוק לעובדים, חיזוק צוותי העובדים ואתם המנהלים! בלי ארבע אלו, עסק יכול ליפול.

בעלי עסקים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא