חיפוש

את בעלת עסק ובהריון? 4 דברים שיעזרו לך לעבור את ההיריון בקלות

אנו בעידן נפלא של העצמה נשית שרק הולכת וגדלה.

אנו מרגישות בטוחות יותר לנהל, להוביל, ולא להתבייש או להתנצל על כך.

יחד עם זאת, במקביל להתקדמות המדהימה שאנו עושות בחברה, אנו עדיין נאלצות כמובן לאזן בין הקריירה לבית תקופת ההיריון והאימהות.

אז מה המתכון לאיזון נכון?

המעבר לאימהות אינו בהכרח אומר שעלינו לוותר על ההישגים שלנו עד כה. יחד עם זאת חשוב לזכור תמיד שאין אנו חייבות להוכיח דבר לאף אחד בכך שנראה שאנו מצליחות לעשות הכול. חשוב להיות תמיד כנות עם עצמנו ולדעת למתוח את הגבול במקום הנכון על מנת לשמור על עצמנו והתינוק שבדרך. על מנת להקל על התהליך הנה ארבעה טיפים שחשוב לזכור בתקופת ההיריון:

 

שינה

זכרי כי כל אחת, בהריון או לא, זקוקה למנוחה על מנת לתפקד בצורה הכי טובה שהיא יכולה ועל מנת להיות שם בבוקר בשביל העסק שלה והעובדים שלה. כעת שום דבר מעובדה זו לא השתנה, אלא התווסף למשוואה תינוק אחד שבדרך. משמעות הדבר היא כי יש לתת אפילו יותר דגש על שעות שינה תקינות ורציפות.

שימי לב כי הוכח ששינה לא תקינה במהלך הריון יכולה להוביל ללידה לא קלה ואף ניתוח קיסרי ולכן חשוב להתמיד. במידת הצורך תוכלי לרכוש כרית הריון לשינה אצל חברת הריונית.

 

חגורת הריון

במידה והעסק שלך דורש ממך להיות הרבה בתזוזה ועל הרגליים, חשבי היטב כיצד ניתן להפחית מעט מהשעות אותן תבלי בתזוזה. במקביל דעי כי חגורת הריון התומכת בכל המערך האמצעי של גופך יכולה לסייע מאד בהפחתת תחושת הכובד ואף יכולה למנוע כאבי גב. כך בצורה הרבה יותר יעילה תוכלי לאזן את הצורך לנוח וגם לבצע את העבודה הנדרשת.

 

תזונה

בטח שמעת את המשפט הנדוש של "את אוכלת בשביל שניים", פעם אחת יותר מדיי, אבל אין להתעלם מכך שזה נכון. נוסיף ונאמר שחשוב שלא תשכחי ששניים לא מבטלים את האחד וזכרי כי את עדיין נמצאת במשוואה הזאת ועל כן יש להזין את עצמך בצורה הכי טובה ובריאה.

תזונה נכונה, בייעוץ של דיאטנית מומחית, תאפשר לך להרגיש קלילה יותר ובכך המצב רוח שלך יהיה הרבה יותר טוב ותרגישי שאת מסוגלת למרות הקושי והאתגר לבצע את כל מה שאת רוצה.

 

מידע והכנה

לבסוף, זכרי כי תקופה זו מלחיצה בפני עצמה וזה עוד לפני שנזרוק למשוואה את העסק. לכן, כשאת לא בטוחה, תשאלי, תלמדי ותחקרי. הכיני את עצמך לקראת לידה ובקשי עזרה כשאת לא בטוחה.

 

לסיכום

איזון בין תקופת ההיריון לבין ניהול עסק היא כבר לא חייבת להיות מגבלה. למרות זאת חשוב לזכור את ארבעת הטיפים שלנו כדיי שהתקופה תהיה קסומה, בריאה וכמובן פורייה.

אישה בחודש מתקדם

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא