חיפוש

בעל עסק? כך תוכל לשדרג את האווירה במשרד

בעלי עסקים הם מסוג האנשים שתמיד חושבים על הצעד הבא; איך לשפר, איך להתקדם ואיך להתייעל. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם מספר דרכים שיעזרו לכם לשפר את האווירה בעסק שלכם ולהפוך אותו למקום הכי נעים שאפשר להיות בו. 

 

מוזיקה

אחד הדברים שמבחינים בהם מיד כאשר נכנסים לחלל חדש הוא האווירה – ומלכת האווירה הלא היא המוזיקה. מוזיקה הוכחה כגורמת לאנשים לצרוך יותר ממה שהמקום בו נמצאים מציע. בעקבות כך, לא תמצאו חנות או בית עסק אחר שלא מתנגנת בו מוזיקה מסוימת, מרגיעה או קצבית, שתפקידה לעודד את הלקוחות למצב רוח טוב, פתיחות וקלילות או בקיצור – מצב רוח לרכישות.

לא כל מוזיקה מתאימה לכל עסק, וצריך להתאים את אופי המקום למוזיקה שתתנגן בו. כך למשל, באופן כמעט וודאי בספא תשמעו מוזיקה מרגיעה ובחנות בגדים יום-יומית ככל הנראה שיגיעו לאוזניכם צלילים שמחים וקופצניים. מוזיקה אשר לא מתאימה לאופי העסק אותו אתם רוצים לקדם, עשויה להיות גרועה יותר מהעדר מוזיקה בכלל.

את המוזיקה תוכלו לבחור לבד, באמצעות יוטיוב למשל, או להשאיר את המשימה למקצוענים שיעניקו לכם התאמה אישית. ישנן חברות שמתעסקות בדיוק בעניין זה – דוגמת ינון דיגיטל – פתרונות אודיו לעסקים. כך תחסכו מעצמכם זמן והתעסקות, ותצליחו למנף את האווירה בעסק שלכם לטובה ביותר, כזו שתמשוך לקוחות פנימה. לפרטים נוספים על מוזיקה לעסקים – לחצו כאן.

 

צמחייה

מה יותר נעים מלהיכנס למקום חי, ירוק, פורח ומלבב? הוסיפו צמחים בטוב טעם לעסק שלכם, אשר יעניקו לו נופח אנושי וחי. השתדלו שלא להגזים, ובחרו צמחים במידה ובגודל אשר יהלום את החלל שאת אווירתו אתם רוצים לשפר. לאלו שדואגים מטיפול בצמחים, נסו לקנות קקטוסים – הם יפים לא פחות, אם לא יותר, ודורשים מינימום טיפול ותשומת לב.

 

ריח

אם תקדישו לכך תשומת לב תבחינו כי לכל רשת חנויות גדולה ישנו ריח ייחודי לה שמתגנב לנחיריים מיד עם הכניסה לחלל. ריח ייחודי לעסק שלכם יביא אל תודעת הלקוחות שלכם את אופי החנות, ויותיר בהם ייחודיות שאי אפשר לשכוח. הקפידו לבחור ניחוח עדין שמא יכביד על הלקוחות. אל תוותרו על ריח בכל יום, כך שבכל פעם שלקוח יחזור לעסק שלכם התודעה שלו תיזכר בריח המשויך במיוחד לעסק שלכם, דבר אשר יקשור אותו לעסק שלכם דרך חוש נוסף.

 

אומנות

אומנות היא דרך נוספת לייחד את העסק שלכם, לרענן אותו ולהפוך אותו למקום מעניין שאנשים רוצים לשהות בו. הקפידו לבחור אומנות עדינה ולא מצועצעת, שלא תסיט את תשומת ליבם של הלקוחות מהמהות האמיתית של העסק.

 

סיכום

ישנן דרכים מגוונות לשפר את האוויר בעסק ובמשרד; אפשר לאמץ את אחת הדרכים או יותר – כל צעד ולו הקטן ביותר יביא לשיפור מידי לאווירה ויגרום ללקוחות ואף לעובדים להרגיש שהם נמצאים במקום נעים שהם כמהים לשהות בו.

לשדרג את האווירה במשרד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא