חיפוש

פלאפון משיקה שירות של גלישה אלחוטית ברכב

כפי שאתם בוודאי יודעים, חברות הסלולר השונות נמצאות בתחרות מתמדת זו מול זו. לכן זה לא מפתיע שחברת פלאפון בחרה להשיק שירות חדש של גלישה אלחוטית ברכב, והאמת היא, שכדאי לכם לעיין מאמר שלפניכם כדי להבין במה דברים אמורים.

 

רכיב קטן שעושה את כל השינוי

השירות הנפלא של פלאפון מתבצע למעשה על ידי רכיב קטן שמתקינים ברכב בצורה עצמאית והוא זה שמאפשר גלישה ב WIFI. בצורה כזאת הרכב הופך לרכב חכם וכדי לתפעל את כל העניין הזה צריך בסך הכול להוריד לטלפון הנייד אפליקציה מתאימה. האפליקציה הזאת היא הכלי שבעזרתו מקבלים חיווי על כל מה שקורה ברכב, כולל אינספור נתונים כמו מהירות הנסיעה וכדומה.

 

מה נכלל בשירות?

חברת פלאפון מציעה מגוון רחב של פרטים הנכללים תחת השירות החדשני הזה, והם: גלישה אלחוטית בכל מקום ברכב ושימוש בשירותי המוזיקה של פלאפון לכל הנוסעים. זה נכון גם לגבי שירותי הסרטים, כך שאם מי שיושב מאחורה רוצה לראות סרט תוך כדי נסיעה, אין עם זה שום בעיה. כפי שהוזכר לעיל, מוצג מידע רב אודות התנהגות הנהג, ובנוסף, מוצג גם מידע אודות הרכב עצמו, כולל התרעה על תקלות שונות, טיפולים שצריך לעשות ועוד. בעזרת השירות הזה אפשר יהיה גם לאתר את הרכב במידת הצורך ולכן ברור מדוע מדובר על שירות מתקדם ומאוד מודרני שחבל יהיה לוותר עליו, כפי שקורה לגבי עוד חבילות פלאפון אחרות.

 

האם מדובר על שירות יקר?

בדרך כלל חברות שונות שמכניסות משהו חדש לשוק כן גובות עבורו סכומים לא מבוטלים, אך במקרה של שירות כמו פלאפון לרכב, אנחנו רואים שהמחירים סבירים לחלוטין. יש כמובן אפשרות לבחור בין מגוון רחב של חבילות, כאשר חלק מהן יותר נרחבות ומגוונות ואילו אחרות פשוטות ובסיסיות יותר. המחיר של החבילה הזולה ביותר מתחיל מ20 ₪ לחודש אך יש גם חבילות שעולות 40 ₪ לחודש. כפי שקורה לגבי הרבה מוצרים אחרים של החברה, גם כאן אנחנו יכולים לראות שקיימת האפשרות לעשות דיל משפחתי וזה עוד נתון שכדאי לקחת בחשבון.

 

האם זה כדאי?

אתם מתלבטים האם תרצו, או לא, להצטרף לשירות של פלאפון עבור הגלישה ברכב? כמובן שאין תשובה אחת נכונה על כדאיות העניין. כמו הרבה שירותים אחרים, גם כאן תשלמו סכומים מסוימים עבור השימוש בכל חודש, אך מצד שני, אם אתם אנשים שמבלים לא מעט זמן ברכב, יכול להיות שזה ישתלם לכם. ליהנות מהאפשרות של גלישה באינטרנט ברכב, כולל כל השירותים שמציעה חברת פלאפון, זו בחירה נפלאה, אז למה אתם מחכים? השירות הזה לא במקרה הגיע עכשיו, שכן כל כך הרבה ישראלים מבלים שעות בפקקים ולכן, אם אפשר להפוך את הזמן הזה לעוד יותר נעים, אז למה לא?

רשת אלחוטית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר טלפון
מה היתרונות של מספר וירטואלי

אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום, בקידום עסקים ושירות הלקוחות, הוא שימוש במספר וירטואלי – שימוש בקו טלפון ללא תשתית פיזית, שלו יתרונות רבים ומפתיעים בקידום

קרא עוד »