חיפוש

גרילי גז מומלצים לרכישה בארץ ומחו"ל – סקירה מלאה

פנו אלינו לאחרונה לא מעט גולשים שביקשו מאתנו לערוך בירור מקיף אודות גרילי גז. מסתבר שגריל הגז הפך להיות פריט חובה בכל בית בישראל. אנחנו בעצמנו צריכים לרכוש בקרוב גריל חדש אחרי שהישן שבק חיים, כך ששמחנו על הטיימינג המושלם שאפשר לנו לצאת לרגע מהמשרד ולחפש את הגריל המומלץ ביותר לרכישה בארץ ומחו"ל. בשורות הבאות תוכלו לקרוא אודות הסקירה שלנו.

 

רקע לבחירת הגריל המומלץ ביותר לרכישה

כדי שנוכל לדעת מהם הגרילים המומלצים ליותר לרכישה, ערכנו סקר טלפוני בקרב קרובים אלינו שידועים כחובבי בשר. התקשרנו ללא מעט אנשים (אפילו כאלו שלא דיברנו איתם שנים) ושאלנו אותם את השאלה המתבקשת: באיזה גריל גז אתה משתמש והאם אתה ממליץ עליו? כמה מהאנשים המליצו על גריל הגז שנמצא אצלם כבר שנים ארוכות, בעוד היו מי שדווקא המליצו שלא לרכוש את הגריל שיש אצלם. ערכנו רשימה מסודרת של הגרילים המומלצים בלבד ומצאנו שיש שלושה דגמים שהומלצו כמה וכמה פעמים. הנה הדגמים הללו:

 

  • גריל גז דגם IL210 SPIRIT II

גריל זה הגיע אל המקום הראשון והמכובד. כ-12 אנשים שענו על הסקר שלנו ציינו שיש להם את גריל זה. חלק מהם מחזיקים בו כמה חודשים וחלק עושים בו שימוש כבר שנים ארוכות. אם אתם מחפשים גריל גז מומלץ כדאי שתכירו את הספיריט 210. הוא מגיע עם צינור ארוך שמאפשר לחבר את הגז באופן בטיחותי ביותר. בנוסף, רבים ציינו שהוא נוח מאוד לשימוש במרפסת. אם לא די בכך, נאמר לנו שניתן ליהנות מהיתרונות הבאים בגריל זה:

  • אפליקציה שמאפשרת שליטה בטמפרטורה של הבשר
  • 10 שנות אחריות מטעם החברה
  • קל לניקוי

 

  • גריל גז דגם IL2200

תכירו את הדגם שהגיע אל המקום השני והראוי. שמענו עליו את הדברים הבאים:

  • דגם קומפקטי שנוח לעשות בו שימוש במרפסת או בשטח
  • מוציא פחות עשן מכל גריל גז אחר ומאפשר להכין בשרים במרפסת עם פחות תלונות מהשכנים
  • צורך מעט אנרגיה בהשוואה לגרילי גז אחרים
  • מגיע עם 5 שנות אחריות

 

  • גריל גז דגם IL310II גנסיס

הגריל הנוכחי מוכר עבור מי מכם שחיים מחוץ לארץ (והוא הגיע לאחרונה מסתבר גם לארץ, כך שתוכלו לרכוש אותו). מהסקר עולה שהגריל הנוכחי בעל 3 מבערי נירוסטה טורבו שלא תוכלו למצוא בהרבה גרילי גז. אם לא די בכך, יש לו כלי קיבול לאיסוף שומנים שיאפשר לכם לנקות את הגריל ביעילות ובהירות. לסיכום גריל זה, חשוב לציין כי מרבית העונים על הסקר ציינו שלדעתם מדובר בגריל הטוב ביותר בעולם.

 

לסיום

עד כאן סקירת 3 גרילי הגז המומלצים לרכישה בארץ ומחו"ל. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אנחנו כבר בחרנו את הדגם שמתאים לנו ביותר.

בשר על גריל גז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10 אביזרים שכל מטבח צריך
10 אביזרים שכל מטבח צריך

מטבח הוא לב ליבו של כל בית, ובו התענוגות הקולינריים מתעצבים ויוצרים זיכרונות משותפים. כדי לייעל את הפונקציונליות וליצור חלל נוח ונגיש, חיוני לצייד את

קרא עוד »