חיפוש

שישה דברים שחובה לעשות בעסק של קעקועים

החלטתם להקים עסק של קעקועים? מעולה. הכנו לכם רשימה עם כמה דברים שחובה לעשות בעסק, כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.

מעיצוב הסטודיו דרך שיווק דיגיטלי ועד למוזיקה שמתנגנת ברקע, חשוב לקחת בחשבון את כל הפרטים שיהפכו את מכון הקעקועים שלך לעסק משגשג.

 

דאג שהמקעקעים שלך יהיו לא רק מוכשרים, אלא גם בני אדם נעימים

קעקוע הוא תהליך אינטימי בין המקעקע למקועקע. הלקוח מפקיד את גופו בידיו של המקעקע באופן שישנה את המראה שלו לצמיתות. תהליך ההתקעקעות מייצר קירבה פיזית ונפשית, ומדובר בתהליך שיכול להימשך שעות רבות. ללקוחות העסק חשוב לא רק שהקעקוע שלהם ייצא אסתטי ומקצועי, אלא גם שהאדם שמקעקע אותם יהיה אדיב ונעים.

 

הסטודיו צריך להיות נקי וסטרילי

זה אולי החוק החשוב ביותר עבור כל אחד שמנהל מכון קעקועים. אתה לא רוצה להיות חשוף לתביעה בגין קעקוע שהזדהם והותיר נזקים. העסק שלך חייב להיות נקי וסטרילי בכל עת. המקעקעים חייבים להשתמש בציוד נקי ולעטות כפפות חד פעמיות. דאג לניקיון ולחיטוי של המשטחים ולהחלפת המחטים בין סשן לסשן.

 

מיקום הסטודיו צריך להיות נגיש ונוח

חלק ניכר מקהל המקועקעים הם אנשים צעירים, סטודנטים. רבים מהם מתניידים בתחבורה הציבורית. חשוב שהסטודיו שלך יהיה במקום הנגיש לתחבורה ציבורית, רצוי באיזור עירוני שמושך אליו צעירים – זאת יכולה להיות שכונת פלורנטין בתל-אביב, אבל גם בערים אחרות ניתן להשכיר שטח בשכירות זולה באופן משמעותי. אופס טאטו סטודיו קעקועים ופירסינג בחיפה למשל, ממוקם בעיר התחתית בחיפה שהופכת לאחרונה למוקד עלייה לרגל עבור צעירים, קרוב למטרונית ולרכבת.

 

אל תשכח את עיצוב הסטודיו

סטודיו לקעקועים הוא סוג של גן-עדן למעצבי פנים. זה בדיוק המקום להתפרע עם עיצוב מיוחד וצבעים עזים – כמו אדום, סגול ואפילו שחור. העיצוב יכול להיות אדג'י וחשוב לשלב יצירות של המקעקעים שלך כדי לסקרן את קהל הלקוחות ולהשרות אווירה יצירתית.

 

כל סטודיו צריך מוזיקה טובה

מי שעשה קעקוע, יודע שמוזיקה טובה היא חלק מהאווירה. התאם את המוזיקה לקהל שלך – מוזיקה אלקטרונית, רוק או אינדי זאת בחירה טובה. פלייליסט עם שיריו של יהורם גאון למשל, פחות יתאים לקונספט של מכון קעקועים. חוץ מבחירת השירים חשוב להשקיע בציוד סאונד טוב ורמקולים איכותיים.

 

אם אתה לא ברשת אתה לא קיים

חלק מהמתקעקעים מגיעים בלהט הרגע ובאימפולסיביות לעשות קעקוע, נכון. אבל הרוב המוחלט מתחיל בבדיקה ברשת, הם מחפשים רעיונות לקעקוע וסטודיו מומלץ שמתאים להם. זו בדיוק הסיבה שאתם חייבים לדאוג לנוכחות מאסיבית ברשת: דאגו לאתר מעוצב עם קטלוג העבודות שנעשו אצלכם ומידע על האמנים המקעקעים בסטודיו. דאגו לנוכחות בכל הרשתות החברתיות הרלוונטיות. מדי פעם כדאי לפרסם סקיצות פנויות, לתחזק רשימת דיוור ולהציע הנחות לקהל הקבועים.

לסיכום, כדי לנהל מכון קעקועים מוצלח חשוב לדאוג לכל הפרטים ולהפוך את חווית ההתקעקעות לנעימה ומיוחדת עבור קהל הלקוחות שלכם, כדי שהם יחזרו שוב ושוב וימליצו עליכם גם לחברים.

 

איש מקעקעה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא