חיפוש

דוד מקצר – מה עושים?

אין הרבה דברים שעלולים להיות מאוד לא נוחים כמו דוד שמקצר. ראשית, זה בדרך כלל קורה ברגע הכי פחות נוח ונעים, כמו למשל, כשאנחנו חוזרים מהעבודה ורוצים כבר להתקלח במים רותחים. שנית, בדרך כלל לא נוכל לטפל בבעיה לבד, כך שתמיד נשאלת השאלה: מה באמת עושים בנידון?

 

למה זה בכלל קורה?

עוד לפני שננסה להבין מה כדאי לעשות כאשר דוד מקצר, חשוב לנסות ולהבין למה זה קורה. יכולות להיות לכך לא מעט סיבות, כמו למשל: גוך החימום, אשר מהווה את המרכיב הכי חשוב בדוד, עלול להיהרס. זה יכול לקרות כתוצאה מכך שמראש אינו מספיק איכותי או מהעובדה שפשוט עברו עליו הרבה מאוד שנים.

במקרה כזה לא פעם יהיה קצר, כך שיכול להיות שמה שצריך לעשות זה להחליף את גו, החימום עצמו. עוד סיבות לדוד מקצר הן: תרמוסטט שעבר זמנו ואינו עובד או נזילה בפלאנג'. כמובן שצריך לבדוק את הדברים לעומק ולאתר את הגורם לכך שהדוד הספציפי שלכם מקצר, כי כך נוכל להבין האם יש פתרון למצב, האם אפשר לתקן את התקלה או שאולי הגיע הזמן לקנות דוד חדש.

 

למה אתם חייבים להביא איש מקצוע למקום?

חשבתם לרגע שאם תקראו עוד ועוד מאמרים בנושא של דודים שמקצרים, תדעו גם איך לתקן את התקלות האלה לבד? האמת היא, שהתשובה לכך היא לא. אי אפשר לתקן תקלות מהסוג הזה לבד, כי אחרי הכול, מדובר כאן על חשמל.

כפי שאתם יודעים, חשמל עלול להוות סכנה של ממש ולכן, אם אתם לא רוצים לסכן את עצמכם ואת בני ביתכם, מה פתאום שתנסו לתקן את התקלה בכוחות עצמכם? ההפך הוא הנכון, כי מה שרצוי לעשות הוא להזמין איש מקצוע מומחה. זה נכון, אתם תשלמו כסף על הבדיקה של הדוד ועל התיקון, אך זה ייתן לכם שקט נפשי שמאוד לא מומלץ לוותר עליו.

 

במידה וצריך לקנות דוד חדש, איך תבחרו את הטוב ביותר?

יש היום, כפי שתוכלו לראות באתר www.myim.co.il, לא רק הרבה טכנאים שיוכלו לבדוק את הדוד שלכם ואת הסיבה לקצר, אלא גם לא מעט סוגים של דודים חדשים. לכן נשאלת השאלה: במה באמת כדאי לבחור? והאם כל דוד יוכל לעשות את אותה עבודה? האם כל דוד שבו תבחרו יהיה איכותי וטוב? אין ספק שאפשר להבין אתכם אם הדבר האחרון שתרצו זה דוד שתוך כמה שנים ייהרס, ולכן חשוב לעצור ולראות במה אתם בוחרים.

במידה ואיש המקצוע כן המליץ לכם על רכישת דוד חדש, חשוב לבדוק שהוא יגיע עם אחריות ורצוי מאוד גם לבדוק מה חושבים על המוצר המומחים. לפעמים כדאי יהיה אפילו לשלם קצת יותר כס, אם זה מה שיוביל לכך שהדוד יהיה איכותי ויחזיק מעמד לשנים רבות.

נורות כבויות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »