חיפוש

דוכן צ'יפס – לאיזה אירועים זה מתאים?

צ'יפס הוא מאכל אגדי ומושלם, שאין כמעט מי שיערער על כך. רבים יגידו שאין דבר טעים יותר בעולם מצ'יפס איכותי, טרי וחם. אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם בצ'יפס מקצועי, חם וטרי, שמוכן במקום – דוכן צ'יפס זה הפתרון בשבילכם. אבל לאיזה אירועים דוכן צ'יפס מתאים? 

 

דוכן צ'יפס – הדוכן המושלם

קשה מאוד למצוא מישהו שלא אוהב צ'יפס, השילוב של הפחמימה המושלמת – תפוח אדמה, הטיגון והמלח, יוצרים מנה שמאוד קשה לא לאהוב. דוכן צ'יפס לאירועים הוא בעצם עמדת בופה שמגיעה לאירוע שלכם עם כל הציוד וחומרי הגלם. במהלך האירוע, הדוכן מגיש מנות צ'יפס טריות שצוות הדוכן הכין ממש לפני כמה רגעים. הצ'יפס מוגש במנות אישיות בתוספת רטבים לטבילה.

 

לאיזה אירוע זה מתאים?

באמת שקשה לנו לחשוב על אירוע שדוכן צ'יפס לא יהיה מתאים בו. מימי הולדת ועד לחתונות ואפילו באירוע חברה או בפסטיבלים שונים – דוכן צ'יפס תמיד מעלה את מצב הרוח. אם אתם מארגנים אירוע שהולך להיות מוגש בו אוכל ויש בו מעל ל-50 מוזמנים, כדאי לכם לשקול להזמין דוכן כזה לאירוע שלכם.

צ'יפס, בנוסף על היותו טעים בצורה לא רגילה, הוא גם מוצר טבעוני לחלוטין וכשר למהדרין, כך שכל אורח באירוע שלכם יוכל ליהנות מצ'יפס חם לאורך כל האירוע, ולא משנה מה ההעדפות הקולינריות שלו.

 

דוכנים משלימים לדוכן צ'יפס

דוכן צ'יפס בדרך כלל יכול לספק גם צ'יפס מבטטות וגם מטבעות בצל. בנוסף לכך, ניתן להזמין דוכן משלים כדי להעניק לאורחים שלכם חוויה מגוונת יותר. דוכני המבורגרים ונקניקיות יכולים להיות דוכנים משלימים מעולים לאירוע שלכם. דוכנים אלו מספקים חוויית ארוחה שלמה במידה ומשלבים אותם עם דוכן צ'יפס.

כיוון אחר שכדאי לחשוב עליו הוא שילוב של דוכן צ'יפס עם דוכן של מנות מתוקות כמו גלידה או וופל בלגי. שילוב כזה יאפשר לכם לפנות אל ליבם של חובבי המלוח והמתוק כאחד. בנוסף לכך ישנם גם דוכנים רבים אחרים שמגישים מנות כמו פלאפל, פיצה מרקים מסוגים שונים ואפילו שייקים.

 

סיכום – צ'יפס למה ומדוע?

צ'יפס הוא אחד המאכלים הטעימים והמפתים ביותר שאפשר להגיש באירוע שלכם. צ'יפס הוא מוצר טבעוני וכשר, שקשה מאוד למצוא אנשים שלא יגידו מילה חמה עליו. דוכן צ'יפס מגיש צ'יפס חם וטרי באירוע שלכם, בתוספת מטבלים איכותיים. רוב דוכני הצ'יפס יכולים להגיש גם צ'יפס מבטטה וטבעות בצל, ואין כמעט אירוע שלא ישודרג מאוד על ידי תוספת של דוכן צ'יפס.

ניתן לשלב את דוכן הצ'יפס באירוע שלכם עם דוכני אוכל משלימים, כאשר המבורגרים ונקניקיות הם המועמדים המיידיים להשלמה זאת, אבל כדאי לא להתעלם לחלוטין מדוכנים שמגישים מנות מתוקות כי הם מאפשרים שילוב מעניין מבחינה קולינרית באירוע שלכם.

דוכן צ'יפס לאירועים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »