חיפוש

דפיברילטור אוטומטי מחיר – על פי מה הוא נקבע?

כיום כולם יודעים שאיבר אולי החשוב ביותר באדם, האיבר האחראי על מספר הפעולה הקריטית ביותר בגוף – הוא כמובן הלב. הלב הוא בעצם משאבת הדם של הגוף, כך שכל עוד ישנה איזושהי הפרעה לאיבר, חריגות כלשהי בתפקודו, בפעימות, אנו עלולים להיות בסכנת חיים. דרך להתמודד עם בעיות לב בזמן אמת היא הדפיברילטור ודרך להתמודד עם בעיות אלו כך שכל אחד מאיתנו יוכל לתפעל אותו ולהציל חיים גם ללא ידע רפואי – דפיברילטור אוטומטי. אז, כמה הוא עולה בעצם?

 

ראשית, מה זה בעצם דפיברילטור?

דפירילטור הוא מכשיר, שכאמור בא לפתור בעיות של אי סדרים בלס בזמן אמת. כיצד הוא עושה זאת? הוא מתחבר לגוף על ידי שתי אלקטרודות (מיקום החיבור יהיה סמוך ללב, בהתאם להוראות). המכשיר יזהה אם אכן ישנה בעיה בלב ואם ייראה לנכון יישלח באופן אוטומטי (הדפיברילטור האוטומטי) שוק חשמלי שאמור לייצב את פעולות הלב. על מנת ללמוד באופן פרטני יותר על דפיברילטורים ועל קורסי עזרה ראשונה – כנסו לאתר המרכז לרפואת חרום.

 

סוגי דפיברילטורים

בעצם ישנם מספר סוגים של דפיברילטורים ולא כולם עושים את כל הפעולות באופן אוטומטי – ישנם דפירילטורים מושתלים (אשר באמצעות ניתוח משתילים ומחברים ללב המטופל), חצי אוטומטי וכמובן אוטומטי. כאן נענה על השאלה כמה דפיברילטור אוטומטי עולה.

 

דפיברילטור אוטומטי

דפיברילטור אוטומטי מתוכנת כך שכל אדם יוכל להפעילו. זה קורה בעזרת הוראות ברורים, ואף הוראות קוליות בעברית בזמן אמת ובקצב טוב כך שניתן יהיה להפעיל גם ללא ידע. אמנם, כאשר רוכשים דפיברילטור אוטומטי, רצוי שאותם אנשים אשר אמורים לתפעל את האירוע איתו (חברים, משפחה או קולגות) יעברו הסמכה קצרה. דבר זה מומלץ כיוון שקשה מאוד להתרכז בזמן אמת וללמוד משהו שיכול להיות מעט מסובך ובעיקר מאוד מלחיץ. בזמן אירוע לב כל שנייה היא קריטית כך שלהגיע מוכנים עם ידע – יכול להציל חיים.

 

דפיברילטור אוטומטי – מחיר

מחירים של דפיברילטורים אוטומטיים מתחילים מקצת יותר מ- 1,000 ש"ח ומגיעים עד לכמה אלפי שקלים. הם נבדלים ביניהם בספר פרמטריים שיכולים להעלות את המחיר.

 

כיצד נקבע המחיר?

כמו בכל מוצר, המחיר תלוי הרבה בחברה שמייצרת אותו – אם יש לה שם וניתן לסמוך עליה, המחיר יכול להעלות בהתאם. בנוסף, שפת המכונה יכולה להשפיע (כאשר כאן בישראל רובנו נעדיף שפה עברית). אורך חיי הסוללה הוא פאקטור נוסף, כמו גם שנות אחריות והאם הוא קל לשימוש.

 

לסיכום

לסיכום, דפיברילטור הינו מכשיר מציל חיים בזמן חרום, כאשר הוא מתחבר ללב ומנתר אי סדרים ופועל להשבת הסדר על כנו. דפיברילטור אוטומטי הוא אחד מסוגי הדפיברילטורים, הוא קל מאוד לשימוש ובעל הוראות קוליות כמעט בכל שפה (בהתאם למכשיר שקונים). מכירו מתחיל מקצת יותר מ- 1,000 שקלים ומגיע לכמה אלפים.

דפיברילטור אוטומטי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »