חיפוש

דפי צביעה שילדים אוהבים – האתר שאתם חייבים להכיר

טרם הספקנו לערוך סקר או מחקר מקיף בכל הנוגע לדפי צביעה, אבל מההיכרות שלנו את התחום, אנו יכולים לומר לכם בעיניים עצומות שכל הילדים אוהבים לצבוע דפי צביעה מוכנים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מעמיק בנושא שיעלה את המודעות בקרב הורים לילדים בגילאים שונים. אם יש לכם ילדים בבית, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכירו את האתר שהייתם צריכים להכיר כבר מזמן.

 

תכירו תחילה את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב לאחר שגילינו באופן מפתיע שיעל, הקולגה שלנו (אמא ל – 3 ילדים) אמרה שהיא לא מכירה אתרים של דפי צביעה. לדבריה, היא מציעה לילדים שלה לצייר ציור חופשי בלבד. היא אמרה שהם נמנעים מלהגיע אל שולחן הציור בבית, בזמן שבמסגרות החינוכיות הם צובעים ומקשטים ללא הפסק.

הדבר גרם לנו להבין כי יש פה עניין שצריך להעלות למודעות בהקדם. אתם וודאי מבינים שהילדים שלה, כמו כל הילדים האחרים – חובבים דפי צביעה. זו הסיבה שגרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי בעצם. כדי שיעל וגם אתם תוכלו להציע לילדים שלכם יצירה מהנה.

 

הנה האתר שאתם פשוט חייבים להכיר – פרינט קידס

אתם חייבים לשמור את הכתובת הבאה במועדפים שלכם וגם לשלוח אותה להורים נוספים. שכן, מדובר באתר שיאפשר לכם להדפיס בקלות ציורים שונים עבור הילדים והילדות שלכם. הנה הכתובת של האתר: printkids.co.il.

ראוי לציין בשלב זה כי בחרנו להציג בפניכם דווקא את האתר הזה בגלל שהוא הפך להיות אתר הבית בקרב הילדים שלנו. לימדנו גם את הצעירים שלנו איך אפשר להיכנס אל האתר, לבחור ציור ולהדפיס אותו בקלות. כך שאנחנו מוצאים לא פעם זמן לשבת על קפה כשהוא עוד חם.

 

אילו ציורים תוכלו למצוא באתר?

אתם יכולים למצוא היצע רחב של ציורים שמתאים לכל אחד ואחת. הנה כמה אפשרויות שאהובות ביותר על הילדים שלנו:

  • ציורים לחגים
  • ציורים של דמויות מוכרות
  • ציורים של עונות השנה

 

למה חשוב לבחור דווקא באתר הזה?

בתור הורים מנוסים לילדים שמאוד אוהבים שעת יצירה בבית ובחוץ, אנו יכולים לומר לכם שחשוב מאוד שתבחרו באתר זה ולא באחרים בגלל שנתקלנו לא פעם באתרים לא מצונזרים. מדובר בעצם באתרים שמציעים דפי יצירה ולפעמים גם משחקים אונליין לילדים, אך הם משום מה מציגים פרסומות שכוללות תכנים שלא מתאימים לילדים צעירים. בחירה בפרינטקידס תאפשר לכם להיות רגועים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את אתר דפי הצביעה הטוב ביותר עבור הילדים שלכם. עכשיו, אתם רק צריכים להציג אותו בפני הילדים שלכם ולגלות שהם יתאהבו בו ברגע. אתם מוזמנים לשלוח אלינו בהמשך ציורים צבועים של הילדים ומי יודע? אולי נפרסם אותם במדריך הבא שלנו.

ילדים צביעה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא