חיפוש

דרך חדשה: 5 דרכים לכסות את המינוס

מעל חמישים אחוז מהאוכלוסיה בישראל מתמודדת עם מינוס בבנק. יוקר המחיה המאמיר מצריך הידוק חגורות ולא פלא שרבים מחפשים פתרונות לכיסוי המינוס בבנק. ריכזנו לכם אפשרויות להקטנת המינוס בבנק. אך לפני הכל חשוב לזכור כי בעיה כזו מצריכה טיפול משורש.

 

לפני הכל בודקים: למה יש מינוס?

יש מינוס בבנק והמצב הכלכלי הוא לא זה שחלמתם עליו בעבר… אתם יכולים לקחת הלוואה מיידית ולשכוח מהמינוס. אך רגע לפני, קריטי לבדוק מה הסיבה שהובילה למינוס. האם ההוצאות הרבות הן אלו שהובילו לכך? ואולי המינוס הוא בגלל התנהלות לא מחושבת, הכנסות קטנות ולא מספקות. כך או כך, שבו עם עצמכם ובדקו איפה טמונה הבעיה. כך יהיה לכם קל יותר לצאת לדרך חדשה וחלקה.

 

מגדילים הכנסה

המינוס בבנק יכול להטריד ולחזור כל חדש מחדש ולכן במקרים כאלו כדאי לבדוק אפשרות להגדלת הכנסה. אם אתם שכירים נסו לפנות לבוס בבקשה להגדלת השכר שלכם. יכול להיות שהוא ממש מרוצה וכל עוד ולא תבקשו העלאה, לא תקבלו אותה. בתור עצמאיים חפשו אפיקים נוספים להתרחב ולהגדיל את ההכנסה הקיימת. פנייה לייעוץ עסקי ואסטרטגי יכולה להגדיל את ההכנסות שלכם באופן משמעותי.

 

הלוואה מיידית

ניתן לפנות לגופי מימון שונים בבקשה לקבלת הלוואה כזו. השגנו לכם קישור עבור בדיקת זכאות לההלוואה מיידית. הלוואה כזו יכולה לכסות לכם את החור שנוצר. אך חשוב לזכור כי היא לא מהווה תחליף לטיפול שורש מעמיק כמו הקטנת ההוצאות או הגדלת ההכנסות כנדרש. מדובר בפתרון לכאן ועכשיו.

 

הגדלת מסגרת אשראי

פעמים רבות אנשים לא מבינים שמסגרת האשראי שלהם מגבילה אותם יותר מידי. חריגה קטנה מהמסגרת כבר מכניסה אותם למינוס שעולה להם מחיר יקר. במקרים כאלו כדאי לפנות לטיפול שורש שיכוון את בעל החשבון לחסוך בהוצאות ולהתנהל נכון כלכלית.

 

לחסוך בהוצאות

לפעמים ההוצאות החודשיות הן כל כך גבוהות שקשה לעמוד בהן והמטרה העיקרית צריכה להתמקד בהקטנת ההוצאות. ערכו רשימה של כל ההוצאות שלכם. בדקו על איזה סעיף אתם משלמים מחיר יקר וכך תוכלו לדעת במה ניתן וכדאי לחסוך.

 

הכנסה נוספת

תמיד ניתן לחפש אחר הכנסה נוספת. זה יכול להיות עובד המציע שירותי הסעת עובדים לחבריו לעבודה, כתיבת תוכן בשעות פנאי, ביבסיטר לילדים או כל תחביב אחר שניתן להרוויח ממנו. חשוב לציין כי כל כסף נחשב ומצטבר בסופו של דבר.

 

לסיכום

כדי להקטין את המינוס חשוב לבדוק את המצב הנתון ולפענח אותו בצורה נכונה. לכיסוי החוב ניתן לקחת הלוואה מיידית שתיתן פתרון של כאן ועכשיו. אך כדי לפתור את הבעיה מהשורש כדאי לבדוק מה מוביל אליה. ההמלצה היא לבדוק את הכל באופן יסודי ואם צריך, כדאי להיעזר באיש מקצוע לצורך כך. בהצלחה.

קופת חיסכון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא