חיפוש

4 דרכים יצירתיות לקישוט המשרד

סביבת העבודה שלנו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה והתפוקה שלנו כעובדים. אם ברצוננו לשפר את היעילות שלנו כעובדים ולקחת אותה צעד אחד קדימה, אפשר להתחיל בשיפור הנראות של המשרד שלנו, ולהפוך אותו לסביבת עבודה נעימה ואטרקטיבית.

העובד הממוצע עובד כ-1,800 שעות בשנה, כאשר רובן במשרד. עיצוב המשרד משפיע על הפרודוקטיביות ובהתאם לכך גם על מקבלי השירות שלנו. כיצד ניתן לשדרג את הנראות של המשרד בכמה דרכים יצירתיות? על כך במאמר הבא.

 

חשיבות הצבעים

צבעים על שלל גווניהם משפיעים עלינו ברמה הפסיכולוגית, הרגשית, וההתנהגותית. אם אתם שוקלים לצבוע את קירות המשרד, או להביא אליו רהיט בגוון לא שגרתי, יש צבעים שיוכלו "להקפיץ" בקלות את המראה של המשרד שלכם.

הצבעים המתאימים ביותר לעיצוב המשרד הם שחור, סגול (מומלץ להשתמש בו במינון נמוך יחסית כי הוא עשוי להכביד על העין), כחול, ירוק, וצהוב (שנחשב לפופולרי במיוחד עבור משרדים בהיותו צבע המקדם תחושת אושר, שמחה, ויצירתיות).

 

הכניסו את הטבע אל המשרד שלכם

דרך נהדרת, יצירתית, ומקורית לקישוט המשרד יכולה להיעשות ע"י שילוב של צמחים שונים. אלה יכולים להיות עציצים עם צמחים ירוקים, אדניות של פרחים, או אפילו קקטוסים.

צמחים מוכחים בתור גורם המפחית סטרס ולחץ, ומשרים תחושת רוגע ונינוחות במרחב המשרדי. הם יכולים גם להכניס אלמנט של טיהור האוויר. אם טרם הצטיידתם בכמה עציצים שיכניסו אווירה טבעית ופסטורלית למשרד – הגיע הזמן לעשות זאת!

 

אלמנטים אמנותיים במרחב המשרדי

ניתן להחדיר אמנות אל המשרד על ידי הדבקה של מדבקות שונות על הקירות. אפשר למצוא דוגמאות רבות למדבקות מסוג זה באתר https://wall-stickers.co.il. מדבקות הן דרך פשוטה, נוחה, ונהדרת לשדרוג של קירות המשרד, מבלי להוציא סכום גדול של כסף.

כמובן שתמיד ניתן לתלות תמונות, יצירות אמנות עשויות מתכות, או מתלים המעוצבים בצורות שונות. מחקרים מצאו כי אנשים רבים חווים עלייה ביצירתיות וביכולת הריכוז כאשר הם מוקפים באמנות מסוגים שונים.

 

פתרונות אחסון יצירתיים

אחסון מהווה את אחת הבעיות הגדולות בכל הקשור לסדר וארגון במרחב העבודה. מגירות השולחן לרוב יהיו עמוסות בניירות וציוד משרדי, הארונות מתפקעים מרוב קלסרים, והשולחנות יהיו עמוסים אף הם.

מסיבה זו בדיוק מדפים יכולים להיות פתרון אחסון נהדר, שגם משדרג את מראה המשרד בצורה משמעותית.

מדפים משמשים כמקום אחסון, אך בו זמנית הם אינם מעמיסים על החלל. מדפי מתכת יתאימו לרוב סוגי המשרדים, וישתלבו כמעט בכל סוגי העיצוב. אפשר לקשט את המדפים עם עציצים קטנים, חפצי נוי שונים, תמונות ממוסגרות, ועוד.

 

לסיכום

מבלי לשבור קופת חיסכון תוכלו לשדרג את מראה המשרד שלכם בצורה משמעותית, כך שבבוא הזמן הוא יהפוך למרחב העבודה המושלם והנעים ביותר עבורכם.

אל תוותרו על שדרוג מראה המשרד שלכם – הדבר ישפר את תפקודכם המקצועי בכמה וכמה רמות.

חדר ישיבות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא