חיפוש

3 דרכים לגרום למשרד להרגיש כמו בית

בעידן המודרני אנחנו עובדים הרבה מאוד שעות במשרד. כאשר נמצאים בו כל כך הרבה זמן אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא לייצר בו תחושה ביתית – כזו שמעודדת אותנו להיות בו כמה שיותר, להשקיע בו זמן ולא להרגיש תשושים כאשר נמצאים בו ורק לרצות לסיים את העבודה ולהגיע כבר הביתה.

זוהי משימה לא פשוטה בכלל, שכן למשרדים, במיוחד משרדים גדולים, יש את הנטייה להיות מלאים בצרכי העבודה ובכך להיות מאוד רחוקים מהתחושה הביתית שרוצים להשיג בהם.

לכן, כאשר מעצבים משרד חשוב מאוד לשים לב לשילוב בין היעילות והצרכים של העבודה עצמה לבין העיצוביות והתחושה שכל פריט ופריט מעביר בנו על מנת לייצר חוויה כמה שיותר מוצלחת במשרד עצמו. במאמר אתן כמה דרכים לשפר את המשרד במהירות ולגרום לו להיות כיפי וביתי יותר.

 

מצאו את הסגנון שלכם

לרובנו יש משיכה ברורה לסגנון מסוים – בין אם להרבה עץ וצבעים חמים, בין אם למוצרים יותר תעשייתיים עם ברזל או לכל סגנון שהוא. כאשר מעצבים את המשרד, שימו לב שהפריטים השונים שאתם בוחרים מהם מתלכדים למשהו שמשתלב סגנונית.

בסוף – אתם מעוניינים במשרד שיהיה כיף להיות בו, לארח בו לקוחות או לכל שימוש אחר, לכן לכידות סגנונית מן הסוג הזה בהחלט תעזור לכם להשיג את המטרה שלכם – כל מטרה שהיא. בחרו אלמנט מוביל ולכו אתו עד הסוף.

 

יעילות

כמו שהתחלתי לומר – עצם זה שמשרד צריך להיות יעיל, לא אומר שהוא לא יכול להיות כיפי, ייחודי וביתי. לכן, גם בדברים היותר קטנים והיותר טכניים, ניתן להפוך אותו לשלכם. למשל – במקום מדפים רגילים ומשעממים, בחרו מדפים מעוצבים, כאלו שגם יעניקו ייחודיות למשרד, יבטאו את הטעם שלכם וגם יכניסו קצת צבע.

כאשר בוחרים מדף, שימו לב שהוא עונה על הצרכים שלכם – אם אתם צריכים לאחסן הרבה ניירת, שיהיה רחב מספיק, אם אתם צריכים לתלות כל מיני מוצרים, שיתאים למרחב שיש לכם – על קיר מאוד צר שצריך לשים עליו הרבה דברים, צריך לעצב מדפים שיהיו גם יעילים מצד אחד וגם יפים ומיוחדים מצד שני.

ניתן למצוא מגוון רחב של מדפים מעוצבים ומיוחדים שיתאימו וישדרגו את החוויה המשרדית שלכם במהירות באתר Planter.

 

תשקיעו בדברים הקטנים

למשל, אחד הדברים שמסייעים במהירות להפוך משרד לביתי יותר הוא שילוב של מוצרי עיצוב וארט דקור. למשל, תשלבו בכל מיני חללים פנויים פסלים קטנים שאתם אוהבים או מסגרות ותמונות שאתם מוצאים ליפים – מהר מאוד הקירות הלבנים והשולחן הרגיל יהפכו ליותר שלכם.

הבחירה במוצרי ארט דקור היא כיפית ובעיקר מאפשרת לרענן את המראה של המשרד כל כמה זמן. משום שמדובר בפרטים יחסית קטנים שמשנים לחלוטין את האווירה, ההחלפה שלהם היא מהירה ומאפשרת לכם לא להשתעמם מהמשרד שלכם.

 

שולחנות עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא