חיפוש

5 דרכים לעזור לכלב שלכם בשיקום אחרי פציעה או ניתוח

כל כך הרבה דברים קטנים עלולים להשתבש, שיכולים לגרום לכך שהכלב שלך יזדקק לטיפול ואף ניתוח. כפי שאנו יודעים מניסיון, גם לאחר כמה פציעות וניתוחים קלים, הכלב שלך עדיין צפוי לסבול מאי נוחות מסוימת לזמן מה. למרות שבדרך כלל זה נרגע די מהר, הוא ימשיך לחוות כאבים במשך זמן מסויים. בנתיים. לא כל הפצעים נרפאים בן לילה ואנחנו לא יודעים כמה זמן זה יכול לקחת לכלב שלנו להסתגל שוב לסביבה חדשה ולמצבים רפואיים חדשים. אנחנו עדיין יכולים לעזור על ידי מעקב אחריו לאורך כל התהליך. הנה 5 טיפים לעזור לחברכם הכלב בשיקום.

 

תהיה שם בשביל הכלב שלך

ההתמודדות עם כלב חולה, פצוע או חולה סופני היא עדינה ביותר. זה המקום שבו להיות שם עבור החבר הכלב שלך נכנס לתמונה. אם אתה בבית, האורח הכלבי שלך ירגיש מיד בנוח וחסר דאגות. כאשר אתה בעבודה, או בדרך, ככל הנראה הכלב שלך מתמודד עם חרדה או מתח.

 

תן לו חטיף

לתת לכלב שנמצא בהחלמה או חולה חטיף זו אופציה מעולה להכניס לו קצת אנרגיה חיובית לגוף, תחשבו על זה שגם נכנסים לו לגוף חומרים מזינים וגם נותן לו הרגשה של חיבה ותגמול מכם הבעלים שלו.

לא תמיד חטיפים יעזרו במובן הפיזי של הכלב אך למצבו הנפשי זה בטוח יעזור!

 

נסו להתאזר בסבלנות

זה יכול להיות קשה לדעת אם משהו עובד או לא אצל החבר הכלבי שלך. ולמרות שחשוב להיות סבלני עם החבר הכלבי שלך, חשוב גם להיות סבלני עם עצמך. כן, אתה חייב לתת לחבר הכלב שלך את כל מה שהוא צריך כדי לעבור כל הליך רפואי. אבל, באותו זמן, אתה גם צריך לוודא שאתה עושה כל מה שאתה יכול כדי לגרום לחבר הכלב שלך להרגיש נוח ובטוח כשהוא חוזר הביתה אתה לא יכול פשוט למהר להליכה או משחקים. אם אתה ממהר לסיטואציה מבלי להבין קודם מה צפוי בהמשך, אתה עלול בסופו של דבר לגרום יותר נזק מתועלת.

 

תקשר לעתים קרובות

למרות שזה עשוי להיראות כמו תרגיל חסר טעם, לדבר עם חברך הכלב בכל פעם שהוא זקוק לתמיכה שלך יכול לעזור לחבר שלך להרגיש בנוח ובטוח בסביבתו.

 

תיעזרו במומחים

תמיד מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שיודע יותר טוב מאיתנו מה יותר טוב לכלב. הוטרינר לא תמיד יהיה פנוי לעזור לחברנו הכלב במהלך כל שעות היום ולכן מומלץ לפנות לבעל מקצוע אחר כמו מאלף כלבים!

מאלף כלבים שמומחה בשיקום כלבים יכול לעשות דברים כמו פיזיוטרפיה לכלב או במידה ויש בריכה זמינה אפילו הידרוטרפיה!

הידרותרפיה לכלבים היא אחד מדרכי השיקום היותר מולצחות ובריאות לכלב.

 

מילים אחרונות

אז, אחרי כל זה, מה אנחנו עושים עם החברים הכלבים שלנו? ובכן, כל כלב הוא שונה ולכן לא כל שיטה תתאים לכל כלב, אבל לפחות אחת מן השיטות שהצענו אמורות לעזור!

בכל מקרה תמיד תזכרו שהחום והאהבה שלכם חשובה לחברכם והוא מעריך כל דבר שתעשו בכדי לעזור לו.

חיית מחמד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »