חיפוש

3 דרכים לשרוד בתחום האירועים במהלך הקורונה

תקופת הקורונה הביאה עמה אין ספור קשיים ושינויים, בראשם איסור קיום אירועים.

משכך רבים מאתנו, שאיבדו את פרנסתם, נאלצו להמציא עצמם מחדש, ולחשוב על דרכים ופתרונות יצירתיים המתאימים לרוח התקופה, העומדים בשלל ההגבלות הקיימות בתקופה.

אחד מהפתרונות האמורים הוא לימוד עצמי של נושאים שונים, ובהם, סדנאות השוקולד אונליין.  

עולם האירועים היה בין הראשונים להיפגע ובעת המשבר גרר עמו את עולם האוכל. באולמות אירועים, או בכל אירוע בכלל, קיום האוכל הוא הכרחי ומהווה חלק מרכזי באירוע. על מנת להתקיים, עולמות אלו, היו צריכים לחשוב על דרכים חלופיות להתקיים.

 

התאמה למצב

עולם האוכל, בהם מסעדות, קייטרינג, שפים וכו', הם דוגמה טובה לאנשים אשר הצליחו לצאת מן המשבר ולהפוך את הלימונים ללימונדה. רבים מהם החלו להציע אפשרויות של משלוחים עד פתח דלת הבית, טייק אווי לאיסוף עצמי ואלו מהם שחשבו מחוץ לקופסא, אף החלו להציע את האפשרות להזמנת סלסלת פיקניק מפנקת לקיום ארוחה זוגית, חברית או משפחתית באוויר הפתוח.

 

אירוע אישי

בהיעדר האפשרות לקיים אירועים גדולים בשל קיומה של הגבלת מספר המשתתפים, רבים החלו לערוך אירועים אישיים ומצומצמים. מתכנני האירועים החלו לתכנן ולעצב אירועים בהם חתונות, בנות בר מצוות, מסיבות רווקות ועוד, ואליהם הצטרפו שלל אנשי המקצוע השייכים לתחום. לאירועים מצומצמים אלו, החלו להצטרף שפים פרטיים, מספקי קייטרינג וכן קונדיטורים ושוקולטיירים, המספקים הן אוכל, כל אחד בתחומו שלו, והן פעילות מהנה לאירוע שלכם.

 

עולם חדש – סדנאות בזום

אלו שאינם יכלו למכור ולהציע אפשרויות אלו, בעיקר כי מקצועם אינו מאפשר זאת, התאימו עצמם לעולם החדש שהתפתח וצבר תאוצה בתקופת הקורונה – עולם הזום. רבים החלו לנצל את הפלטפורמה החדשה שהחלה לעלות ולצמוח, היא הזום, לשם העברת סדנאות שונות בפלטפורמת אונליין.

בין אלו שהחלו לקיים סדנאות בזום היו השוקולטיירים – כי מי לא ישמח למשהו מתוק בימים שכאלו?

תוך קיום סדנת שוקולד באונליין התגלו מספר יתרונות, אשר גורמים לפלטפורמה המדוברת לעלות על סדנת שוקולד פרונטלית.

ראשית, כאשר מקיימים סדנת שוקולד אונליין, ולאחר מכן ברצוננו לחזור על הנלמד במטבחנו האישי, לא פעם אנו נתקלים בתמרור עצור, זאת בשל היעדר הציוד והכלים המקצועיים העומדים לרשותנו במטבחו של מעביר הסדנה. שנית, כאשר הסדנה מועברת באונליין, אנו יכולים לבחור האם להכין בזמן אמת ממטבחנו הפרטי את המודרך בסדנה או שמא להקשיב ולהתעמק בנעשה ולהכין בשלב מאוחר יותר.

 

למה אונליין?

באם הינכם שייכים לעולם האירועים אך אינכם שוקולטיירים, ישנן שלוש סיבות עיקריות עבורכם לקחת חלק בסדנת שוקולד.

האחת, את שתלמדו בסדנה תוכלו להוסיף לתפריטכם האישי ולהעשירו. השנייה, תוכלו להחל למכור את שלמדתם בסדנה, כי בסופו של יום, רכשתם ידע. השלישית, היא אם בלאו הכי התפנה לכם זמן, תוכלו לנצל אותו ולהסב אותו ללמידה והנאה וליהנות מסדנת שוקולד יחד עם בן או בת זוגכם, ואף עם הילדים באם יש.

 

מחשב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »