חיפוש

ד"ר דוליטל – 2 טיפים לבחירת וטרינר טוב

בחירת וטרינר היא לא עניין של מה בכך. הדבר מצריך מכם להיות בטוחים שמדובר בבעל מקצוע אמין, בעל ניסיון רב וכמובן – בעל המלצות רבות. כדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים את הווטרינר שעונה על כל הפרמטרים שצוינו קודם לכן, יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם 2 טיפים של מנוסים בדבר שכבר יש להם ווטרינר מעולה.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע לטיפים האלו

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שפנינו אל אנשים שנמצאים אצל אותו וטרינר מעל ל – 4 שנים. היה חשוב לנו לקבל הפעם טיפים מאנשים שמנוסים בתחום ושיש מאחוריהם ידע מעמיק אודות קשר טוב עם וטרינר. לכן, כתבנו פוסט בקבוצה מוכרת בפייסבוק וביקשנו מאלו שעומדים בקריטריון זה לפנות אלינו ולשלוח לנו טיפ אחד שאפשר להם להגיע אל וטרינר טוב. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 50 פניות. כך שבסופו של דבר, היינו צריכים לבחור את הטיפים הנבחרים. בהזדמנות זו, רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הטיפים הנבחרים, אנו רוצים להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותכם הוא רואה אור וצפוי להוביל לשינוי מהותי בנושא.

 

הטיפ ה – 1 לבחירת וטרינר טוב: הטיפ של יעלה מתל מונד

יעלה מתל מונד מגיעה אל הווטרינר שלה שנמצא במרחק של 50 דקות נסיעה ממקום מגוריה. לדבריה, היא הגיעה אליו לאחר שגלשה ממש במקרה באתר שמרכז מידע מקיף בנוגע לחיות מחמד ולמרות המרחק הרב, היא לא מוותרת ובוחרת להמשיך להגיע רק אליו. לאחר שהיא גילתה שמדובר בווטרינר שצריך לשמור קרוב, היא ערכה אצלו מנוי שנתי שמתחדש מידי שנה. ביקשנו ממנה כמובן את הכתובת של האתר שאפשר לה להגיע אליו והיא העבירה לנו את הכתובת הזו: https://www.mahmadi.co.il.

 

הטיפ ה – 2 לבחירת וטרינר טוב: הטיפ של דוד מתל אביב

דוד נוסע מרחק קצר הרבה יותר אל הווטרינר של הכלב שלו. הוא מכיר את הווטרינר כבר 6 שנים ולדבריו, זהו הווטרינר הטוב ביותר שיש בעיר. דוד ציין שהטיפ החשוב ביותר בבחירה של ווטרינר היא באמצעות קריאת חוות דעת של אנשים יודעי דבר. הוא אמר שבחר את הווטרינר שלו לאחר שקרא חוות דעת טובות בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות פייסבוק
  • דפי אינסטגרם

 

רגע לפני סיום – חשוב מאוד שתדעו שלא להתפשר על ווטרינר

חשוב מאוד לציין בפניכם טיפ אחד שלנו. אנו ממליצים לכם שלא להתפשר על ווטרינר שהוא נראה לכם פחות מ"טוב". אתם יכולים לראות שיש מי שנוסעים זמן רב כדי להגיע אל הווטרינר שלהם והם לא עושים זאת סתם. הם בוחרים להשקיע בחיית המחמד שלהם ולתת לה את הטיפול הטוב ביותר. אז תעשו כך גם אתם ותוכלו להיות בטוחים שחיית המחמד שלכם נמצאת בידיים טובות.

בדיקה לכלב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »