חיפוש

האם הלוואה מיידית דורשת ריבית גבוהה יותר?

לקיחת הלוואה היא צעד שחשוב להיות מודעים לכל פרט ופרט בו, אך במיוחד לדברים קריטיים כמו תאריך החיוב, סכום החזר חודשי, אחוזי ריבית, ועמלת פירעון.

באופן כללי, נותן ההלוואה בודק את יכולות ההחזר שלכם ולפי זה מציע לכם את התנאים, אך זה לא תמיד מדויק.

לכן, במקרה שלוקחים הלוואה מומלץ לקבל הרבה הצעות ולבחון איזו הכי מתאימה בשבילכם.

 

מה היתרון של הלוואה מידית?

הלוואה מידית היא הלוואה שניתנת מיד, בדרך כלל תוך כמה ימי עסקים בודדים. היתרון שלה כמובן הוא המהירות שבה היא מגיעה. אם אתם מתכננים אירוע וצריכים מימון תוך זמן קצר, או שחייבים לכם כסף שצריך להגיע בעוד זמן מה ובינתיים אתם צריכים פתרון אחר – הלוואה מידית יכולה להתאים לכם. מחפשים הלוואה מידית? – הלוואות NOW

 

דחיית מועד התשלום

תופתעו לדעת שהרבה חברות ובנקים שונים מציעים לדחות את מועד התשלום הראשון למשך תקופות שונות – חצי שנה ואף שנה קדימה. מדובר ביתרון שאולי יקל עליכם בלקיחת ההלוואה, ואף חשוב יותר מאחוזי הריבית. במקרים אלו חשוב לבדוק את האותיות הקטנות ולהבין בדיוק מהו התשלום שלכם על דחיית התשלום הראשון.

 

מדוע יש ריביות גבוהות?

הריבית היא הרווח של מי שנותן לכם את ההלוואה. אתם משלמים על הזכות להשתמש בכסף הזה, ובתמורה אתם מקבלים סכום גדול וצריכים להחזיר חלק קטן כל פעם. בעל הכסף מציע לכם ריבית מסוימת כדי שגם לו ישתלם לתת לכם את הסכום הזה. כמובן שמציע ההלוואה רוצה לקחת כמה שיותר אחוזי ריבית וכך להרוויח יותר, אבל למעשה – רק במקרים בהם מציע ההלוואה חושב שהוא לוקח על עצמו סיכון גדול – הסיכון הזה יגולם בריבית גבוהה.

 

איך לקחת הלוואה טובה?

אם אין לכם היסטוריה בעייתית בתחום הפיננסי – בדרך כלל הבנק ייתן לכם ריביות טובות מאוד. אך אם יש לכם הגבלות בבנק, צ'קים שחזרו, נתוני עו"ש בעיתיים, חובות וכדומה, הבנק לא יסכים לתת לכם הלוואה, ותצטרכו לפנות לחברות חיצוניות כמו חברות אשראי או חברות מימון אחרות. במקרים אלו בדרך כלל הריביות יהיו גבוהות מהבנק. נסו לבקש הרבה הצעות מחברות שונות ולהשוואת ביניהן כדי שההצעה שתיקחו תהיה ההצעה הטובה ביותר.

 

אין כמו מיקוח

כדאי לכם להתמקח וליצור עבורכם את המציאות – נסו לדבר עם נציג ולהתמקח אתו על אחוזי הריבית, וכך לשכנע אותו שבתנאים טובים יותר אתם תיקחו את ההלוואה.

 

לסיכום

אין קשר בין מהירות קבלת ההלוואה לאחוזי הריבית, וניתן לקבל הלוואה מידית עם אחוזי ריבית טובים, במידה ומשווים בין כמה הצעות ומנסים להתמקח עם נותני ההלוואה על אחוזי הריבית. גשו לבנק, דברו עם סוכן הביטוח שלכם, דברו עם נציג חברת האשראי שלכם או חפשו חברה פיננסית שהיה לכם קשר איתה ובקשו ממנה הלוואה.

 

מזוודה עם כסף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא