חיפוש

האם טיפול הרמת גבות זה יקר

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות לטיפולי יופי שמאפשרים לגברים ונשים כאחד להיראות הרבה יותר טוב. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבחון את מגוון טיפולי היופי הקיימים, כדי להציג בפני כל דורש את העלויות שלהם. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות כמה תשלמו על טיפול הרמת גבות ואם זה יקר כמו שזה נשמע.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנמשיך בכתיבת מדריך זה, חשוב לנו לציין בפניכם, קוראים יקרים, כי המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרת מדריכים שיציגו בפניכם את העלויות השונות של טיפולי יופי. המדריכים הבאים יעסקו בטיפולי חזה, איפור קבוע וכו'.

בחרנו להתחיל דווקא בטיפול הרמת גבות מכיוון ששמענו על מכרים רבים שלנו שביצעו אותו לאחרונה והעניין סקרן אותנו ביותר. פנינו אל מי שהציג בפנינו גבות מורמות ויפות, כדי שנוכל להציג בפניכם את העלויות העדכניות ביותר. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו לכל מי שסייע לנו להבין האם מדובר בטיפול יקר.

 

טיפול הרמת גבות – זה יקר?

ככל שהתעמקנו בנושא, הבנו ש"יקר" זה עניין שמשתנה מאדם אחד לאחר. כך שבזמן שאחד חושב שמדובר בעלות גבוהה, אחר רואה בו דווקא מציאה. נציין בפניכם כי העלות נחשבת לגבוהה יחסית מבחינתנו.

כך שאם תשאלו אותנו אם עדיף לבצע את הטיפול של ההרמה עצמה או ללמוד את הקורס ולבצע את ההרמה על עצמכם – אנו נציין בפניכם כי עדיף לכם כבר ללמוד את התחום אצל טויה ישראל ולבצע את ההרמה בכל פעם שיהיה צורך.

 

ובכל זאת – כמה תשלמו אם תגיעו למכון יופי?

אם תבחרו שלא ללמוד את התחום, אתם צפויים לשלם החל מ – 800 ₪ לטיפול והמחיר צפוי לעלות בהתאם לטיפול הנבחר. הנה כמה עלויות שליקטנו עבורכם:

  • מחיר עבור ניתוח של הרמת גבות נע בין 5 אלף ₪ לבין 15 אלף ₪
  • הרמת גבות מבלי ניתוח, אלא בשימוש עם מזרק בוטוקס בודד יעלה לכם בין 800 ₪ לבין אלף חמש מאות ₪
  • טיפול של הרמת גבות ללא ניתוח בחוטים עם חוט בודד יעלה לכם בין 4 אלף ₪ לבין 8 אלף ₪

 

המחיר הוא לא הפקטור

תראו, אם הבנתם שאתם צריכים לעבור הליך של טיפול הרמת גבות, אתם כנראה צריכים להתעלם מהמחיר. שכן, מדובר בטיפול שאתם זקוקים לו. זה מסוג המצבים שצריך לשלם את הסכום המבוקש כדי לקבל את התוצאות שחלמתם עליהן. אז אם אתם שואלים אותנו, אל תחשבו פעמיים ואל תשאלו אם מדובר בטיפול יקר, פשוט תתאמו תור, תשלמו כמה שצריך ותצאו מרוצים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת האם טיפול של הרמת גבות זה יקר עבורכם או שלא. נאחל לכם בהזדמנות זו שתעברו אותו ותצאו מרוצים.

טיפול הרמת גבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גבר
2 טיפולי אסתטיקה לגברים

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים שמותאמים לגברים. מצב זה הוביל להתעניינות רבה בקרב גברים ובנות הזוג שלהם, אך המידע בנושא

קרא עוד »