חיפוש

האם יש ארון פינתי לטמבטיה?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים שהדירות החדשות שנבנות בארץ מצטמצמות בגודלן. אם בעבר חדר אמבטיה סטנדרטי היה יכול להכיל ארון גדול, היום צריך למצוא פתרונות יצירתיים כדי להכניס ארון בינוני. בעקבות כך קיבלנו לאחרונה פניות מנגרים ואנשי מקצוע שעוסקים בתחום עיצוב חדרי האמבט. לדבריהם, לקוחות רבים שואלים אותם לגבי קיומו של ארון פינתי לאמבטיה. התכנסנו כאן היום כדי להעמיק בקשר בין השניים ולהבין אחת ולתמיד – האם קיים ארון כזה?

 

נו, אז מה הקשר בין השניים?

ציינו קודם לכן שהדירות שנבנות ברחבי הארץ בשנים האחרונות הן קטנות באופן משמעותי ביחס לאלו שנבנו כאן לפני עשרים שנה ויותר. אם קניתם דירה לאחרונה או רק חיפשתם דירה להשכרה בבניין חדש, אתם בטח יודעים על מה אנחנו מדברים. חדרי השינה הצטמצמו בגודלם באופן משמעותי. תהליך זה לא פסח על חדרי הילדים וחדרי האמבטיה שקטנו גם כן. הקשר בין השאלה הנפוצה שנוגעת לקיומו של ארון פינתי לבין צמצום הדירות קשור לעובדה כי ארון פינתי מאפשר לנצל חללים פנויים ושטחים קטנים שקשה להכניס אליהם ארון שכזה.

 

אז קיים ארון פינתי לאמבטיה?

כל אחד יודע מה זה ארון פינית, אבל השאלה הנשאלת היא – האם יש ארון פינתי לאמבטיה? ואם כן, האם ניתן להשתמש בו בחדרי אמבטיה קטנים? מבירור מעמיק שערכנו עם אנשי המקצוע שהתלוו אלינו לכתיבת המדריך, התברר לנו שהתשובה לכך היא חיובית. יש מגוון רחב של ארונות פינתיים לאמבטיה וניתן לבחור את הארון המתאים לכם ביותר בהתאם לחדר האמבטיה שלכם. אם עשינו לכם חשק לקנות כזה ארון, כדאי שתדעו מהו ההיצע שעומד בפניכם. קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

מהם סוגי הארונות הפינתיים שאפשר לקנות לאמבטיה?

יש ארונות עם פונקציות שונות ועיצובים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את הארון שמתאים לו ולא רק מבחינת המידות, אלא גם מבחינת העיצוב. הנה כמה סוגי ארונות פינתיים נפוצים שתוכלו למצוא:

  • ארון פינתי לתלייה (ניתן לתלות בו מגבות פנים, מגבות גוף ובגדים שישמשו אתכם לאחר המקלחת)
  • ארון פינתי 10 דלתות
  • ארון פינתי 5 דלתות
  • ארון פינתי 6 דלתות וכו'

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים ארון פינתי איכותי לאמבטיה?

שימו לב, אין זה מספיק לקנות ארון שמתאים לכם מבחינת עיצוב ומידות. אתם צריכים להיות בטוחים קודם כל שאתם קונים ארון איכותי ועמיד. כזה שיחזיק מעמד לזמן ממושך. כדי שתוכלו לקנות נכון, עליכם לערוך בירור מקיף ולמצוא חנות בעלת מוניטין רב במכירת ארונות פינתיים לאמבטיה. תשאלו חברים, מכרים או קרובי משפחה שקנו ארון שכזה ותבדקו אם הם מרוצים ממנו. במידה וכן, תבקשו את פרטי החנות וצאו לרכוש את הארון הבא שלכם. לנו נותר רק לאחל לכם שתהיה קניה מהנה ובטוחה. תיהנו מהרכש החדש!

ארון פינתי לאמבטיה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רְהִיטִים
8 רהיטים שכל משרד צריך

יצירת סביבת משרד פונקציונלית ופרודוקטיבית כרוכה בבחינה מדוקדקת של הרהיטים שתבחרו. הריהוט המשרדי הנכון לא רק משפר את האסתטיקה של חלל העבודה אלא גם ממלא

קרא עוד »