חיפוש

האם מים בבקבוקים טובים יותר ממי ברז?

 מטרידה אתכם השאלה כיצד תשתו מים כמה שיותר טהורים וטובים? אתם חוששים שאולי הילדים שלכם לא שותים מספיק כי המים לא טעימים להם? אם כך, דעו שאתם לא לבד והיום יש לא מעט פתרונות בתחום של סינון וטיהור מים.

 

כל החסרונות של בקבוקי מים

עד לפני שנים כולנו נהגנו לקנות בסופר בקבוקי מים, כי זה היה נחשב להרבה יותר בריא לעומת המים בברז. עם זאת, היום כבר אי אפשר להתעלם גם מהחסרונות של קניית בקבוקי מים, כמו לדוגמא, המחיר הגבוה. אומנם זה נכון שאם עושים השוואה בין רכישת בקבוקי מים ובין התקנה של מתקן מים ביתי, הרי שהמתקן יקר יותר, אך לאורך השנים זה כלל לא מדויק. בנוסף, עוד בעיה שאי אפשר להתעלם ממנה, זו העובדה שאם המים עומדים בתוך הבקבוקים חודשים ארוכים, הפלסטיק עלול להפריש חומרים לא טובים אל תוך המים וכך הטעם שלהם נפגם והאיכות יורדת. אם כל זה לא מספיק, היום גם אי אפשר כבר להתעלם מהנזק הסביבתי שעושה כל מי שרוכש בקבוקי פלסטיק, שכן מדובר על שימוש בכמויות אדירות, ומיותרות, של פלסטיק. לכן, אם אתם מתלבטים מה יהיה הפתרון הטוב ביותר לעניין הזה, כדאי שתדעו שאין תחליף אמיתי למתקן מים ביתי.

כיצד לבחור את מתקן המים המתאים לכם?

הקושי האמיתי נעוץ בעובדה שיש היום הרבה מאוד מתקני מים לבית שהמטרה של כולם היא לסנן ולטהר את המים שאנחנו שותים. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע יש לכם דילמה, כי איך תוכלו לבחור בקלות את המתקן הכי טוב שיש? אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם מתלבטים, כדאי יהיה לבדוק כמה שיותר נתונים אודות המתקן לפני שאתם מזמינים אותו. לדוגמא, כל כמה זמן יהיה צורך להחליף את הסנן שבו? והאם מדובר על מתקן שעומד בכל התקנים הכי מחמירים שיש בתחום הזה במדינה? האם החברה שייצרה את מתקן המים הביתי היא בעלת שם עולמי והאם היא מוכרת? בדקו את כל הנתונים שצריך כי כך תוכלו לבחור את המתקן שיהיה הכי טוב למשפחה שלכם.

 

האם מתקני מים ביתיים עולים הרבה?

עם יד על הלב, אם הייתם רוצים לקנות היום ניאגרה סמויה grohe, לא הייתם עושים השוואת מחירים? התשובה היא חד משמעית כן. לכן זה בדיוק מה שמומלץ לעשות גם כאשר חושבים לקנות מתקנים של סינון מים לבתים פרטיים, כי איזו סיבה יש לכם לבחור ככה סתם במתקן הכי יקר שיש? האם הכי יקר הוא גם תמיד הכי טוב? והאם מתקן הכי יקר הוא גם הכי יפה בעיניכם? שווה להתייחס לכל הנתונים הללו כי לא תמיד יש טעם לקנות את המתקן שהמחיר שלו הוא הגבוה ביותר בשוק.

בקבוק מים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »