חיפוש

האם מספר כוכבית מקוצר באמת מועיל לעסק?

כיצד נמתג את העסק שלנו היטב גם בתחום הזמינות הטלפונית? מדוע חברות גדולות מחפשות אחר מספר טלפון זכיר במיוחד? מה גורם למסר פרסומי כזה או אחר להיות קליט יותר מאחרים? מספר כוכבית מקוצר הינו אחד הטקטיקות הוותיקות לשמירה על לקוחות קיימים והרחבת המעגל המוכר ללקוחות חדשים בתחום האסטרטגיה השיווקית. מספר כוכבית מקוצר – אקט פשוט למיתוג נכון של העסק.

 

נתונים מעניינים על מספר כוכבית מקוצר בעולם העסקים

למעלה מ-50% ממחזיקי הטלפון החכם אינם זוכרים מספרי טלפון ע"פ

אם בעבר ידענו לדקלם מספרי טלפון של אנשי קשר קרובים במיוחד, בעידן הטלפון החכם גם אלו שקעו בתהום הנשייה. על מנת להפוך מספר טלפון לקליט חובה לחתוך מספר ספרות מהעשיריייה המוכרת ולהמציא מספר חדש, מקוצר. זהו בדיוק מספר כוכבית מקוצר. מספר מקוצר שבראשיתו כוכבית. מספרים אלו זכירים הרבה יותר המאפשרים לקשר את 4 הספרות הרלוונטיות עם ערכי המותג.

 

מספר כוכבית מקוצר – שירות של מגוון חברות תקשורת

תם עידן בו רק חברת בזק הורשתה להציע מספרי כוכבית לעסקים. כיום שוק מספרי הכוכבית פתוח למבחר חברות תקשורת מורשות מה שכמובן יוצר תחרות בריאה ומייצר שירות טוב ויעיל יותר עבור הלקוחות. בנוסף, יש לדעת כי ניתן לעבור מחברת תקשורת אחת לשנייה בקלות עם אותו מספר כוכבית במידה ומידת שביעות הרצון מהשירות לוקה בחסר.

 

מדידת כמות לידים חודשית

ניתן לסנכרן את מערכת מספר הכוכבית עם מערכת ניהול הלידים באתר החברה על מנת לחשב כמות לידים בפועל כתוצאה משימוש במספר כוכבית. אופציה זו נותנת תוצאות מדידות על מנת לאפשר שיווק ממוקד קהל יעד.

 

דוחות חודשיים

בנוסף לשירות מספר כוכבית ניתן לצפות בדוחות חודשיים המפרטים את כמות השיחות הנכנסות, משך זמן שיחה, זהות המתקשר ועוד.

היתרונות השיווקיים לעסק במספר כוכבית מקוצר

מספר מקוצר הינו אלמנט קל לזכירה מה שמקל על הלקוח להתקשר בזמן אמת וליצור קשר ליצירת עסקה עם החברה. מספר כוכבית מקצר את תהליך ההתקשרות של הלקוח עם החברה.

בנוסף, מספר כוכבית ממתג עסקים כמוכרים, גדולים וידועים ויוצר תדמית אמינה יותר מה שכמובן מביא ביקוש.

בנוסף, המספר המקוצר מוזיל עלויות פרסום ומאפשר הטמעה של הספרות הרלוונטיות בתודעתם של הלקוחות ובכך מגדיל את החשיפה לשירות ולערכי החברה.

 

מספר כוכבית – כך תשריינו אחד כזה לעסק שלכם

כיום, ניתן ליהנות ממספר כוכבית בפשטות מבלי להתקין תוכנה מיוחדת. נדרש ליצור קשר עם חברת תקשורת אמינה שתחליף את מספר הטלפון הארוך של החברה במספר כוכבית. על מנת להתחבר לשירות נדרש טלפון קווי או סלולרי של החברה. הזמינו כבר היום מספר כוכבית מקוצר עבור העסק שלכם ותהנו מחיזוק התדמית שלכם בצורה קלה ונוחה.

סלולר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא