חיפוש

האם מקומות עבודה צריכים לאפשר ביטוח שיניים לעובדיהם?

תיבת המייל שלנו התמלאה בימים האחרונים בהודעות מצד גולשים שמבקשים לקבל פרטים אודות ביטוח הבריאות שמגיע להם כחוק מטעם המעסיק. אנחנו לא נותרנו אדישים לביקוש הרב ויצאנו לבדוק את הנושא מכל מיני זוויות. הפעם, שוחחנו עם נציגי חברות ביטוח, כדי להבין אם מקום העבודה צריך להעניק ביטוח שיניים לכל עובד. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו מהם הזכויות שלכם והאם הן מתקיימות בשטח.

 

ביטוח בריאות לעובד – הקדמה

רגע לפני שנציג את המידע המעמיק בכל הנוגע לביטוחי שיניים, עליכם לדעת שעובדים ישראליים מבוטחים דרך קופות החולים. הביטוח המקיף נוגע לעובדים זרים שאין להם אפשרות להיות בטוחים דרך אחת מקופות החולים הישראליות. במצב שכזה, המעסיק צריך לדאוג לכל עובד זר לביטוח רפואי. ביטוח זה צפוי להגן על העובד הזר באחד או יותר מהמקרים הבאים:

  • תאונת עבודה
  • מחלה
  • אשפוז

חשוב לציין שכל פוליסה כוללת ביטוחים מסוגים שונים. כך שמומלץ לכל מעסיק לבדוק באופן מעמיק את היקף הפוליסה, כדי להפחית את הסיכוי שהוא יצטרך לשלם בהמשך מכיסו במידה והעובד ייפגע בדרך זו או אחרת.

ביטוח בריאות

יש צורך בביטוחי שיניים

מקומות עבודה צריכים לאפשר לכל עובד זר ביטוח שיאפשר לו לגשת לקבלת טיפול מקצועי אצל רופא שיניים מומלץ בקריות. מי שיבחרו בביטוח מקיף מסוג זה, יוכלו להעניק לעובדים שלהם כיסוי מירבי שכולל את כל הטיפולים הבאים:

 

  • טיפולים מורכבים במרפאת פה ולסת
  • טיפולי חניכיים
  • טיפולים משמרים
  • שתלים
  • טיפולים משקמים ועוד

 

העובד נפגע בשיניו במהלך עבודתו? יש מה לעשות!

עובדים זרים שיש ברשותם ביטוח שיניים מקיף יכולים פשוט להגיע אל רופא שיניים בקרית מוצקין ולקבל טיפול חירום שיביא להקלה בכאב. ראוי לציין שטיפול זה כולל גם ביצוע בדיקות הדמיה שונות, ניתוחים, רכישה של תרופות וביצוע בדיקות מעבדה בעת הצורך. כך שהמעסיק יכול לישון טוב בלילה ולהיות בטוח בכך שהוא לא יצטרך לשלם מכיסו האישי, כדי לסייע לעובד שנפגע.

נֵזֶק

חשוב לבטח את העובדים הזרים

חשוב להדגיש שיש חשיבות גבוהה בביטוח השיניים שצריך להיות לכל עובד זר. בראש ובראשונה מדובר בדרישה של המחוקק. כך שמי שלא יעשו זאת, צפויים לשלם על כך בהתאם לקבוע בחוק. בנוסף לכך, אי קיומו של ביטוח מסוג זה עלול לגרום לבעל העסק להתמודד עם הוצאות גבוהות במיוחד שיתגלו כלא ניתנות לביצוע. ביטוח שיניים יגן על המעסיק משתי בחינות אלה במקרה של תאונה, אשפוז או מחלה, כך שכדאי לשלם עליו מרגע העסקת העובד הזר ולא להתמהמה.

 

לסיכום

מקומות עבודה מחויבים לבטח את העובדים הזרים שלהם בביטוח שיניים, כדי לעמוד בדרישות החוק ולהימנע מתשלומים גבוהים במיוחד במידה ותתרחש לא עלינו תאונה קשה.

ביטוח טיפולי שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »