חיפוש

האם ניתן להזדכות על תרומות?

בימים האחרונים תיבת ההודעות שלנו מוצפת בבירורים בכל הנוגע לתרומות של בעלי עסקים. אנו סבורים שההתעניינות בעניין עלתה לאחרונה בגלל כתבה שעלתה במהדורת חדשות מוכרת ועסקה בנושא, אך לא באופן מספיק מקיף. הביקוש למידע בנושא הוביל אותנו לצאת ולבדוק האם ניתן להזדכות על תרומות או שלא. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע להזדכות על תרומות, אתם צריכים לדעת שלא כתבנו את המדריך הנוכחי לבדנו. שכן, פנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שתורמים באופן קבוע ויש להם עסק גדול ומוכר. הגענו אל אותם אנשים לאחר שערכנו סקר מקיף ברחבי הרשת. אנו רוצים להודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך והסבירו לנו האם ניתן באמת להזדכות על התרומות. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי לאפשר לרבים אחרים להגיע למסקנה בנושא מבלי לקרוא מאמרים ארוכים ועמוסי מידע.

 

האם ניתן להזדכות על תרומות?

אנו מוכרחים להודות כי לא היינו צריכים לקרוא יותר מידי תגובות שנשלחו אלינו. שכן, כבר בתגובות הראשונות הבנו שאפשר לבצע תרומה ולקבל עליה החזר ממס הכנסה עוד באותה השנה. התברר לנו כי יש הרבה אנשי עסקים שמודעים לנושא זה והם תורמים לא מעט כסף לעמותות באופן קבוע.

 

תכירו את סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

קוראים יקרים, אם יש לכם עסק ותרמתם מעל ל – 190 שקלים למוסד ציבורי שקיבל אישור מתאים לזיכוי ממס הכנסה, אתם יכולים לקבל החזר. סעיף 46 לפקודת מס הכנסה הוא זה שקובע את ההחזר המדובר. ראוי לציין כי החוק קובע שהזיכוי בסופו של דבר הוא בגובה של כ – 35% מסך התרומה לאדם. כך שאם נניח תרמתם כ – 1000 שקלים, אתם צפויים לקבל בסופו של דבר זיכוי בגובה של 350 שקלים.

 

למי אפשר לתרום?

יכול להיות שעכשיו, כשאתם יודעים שתוכלו לקבל החזר על התרומות שלכם, אתם תוהים למי לתרום את הכסף שלכם. ראוי לציין כי יש לא מעט אפשרויות מוכרות יותר או פחות. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק טרם ההעברה. שכן, אתם צריכים לראות שהמקום אכן מופיע ברשימת האפשרויות לקבלת החזר. לאחר מכן, תשאלו את עצמכם איזו עמותה נוגעת לכם ללב יותר. תמיד אפשר לגוון ולתרום בכל פעם לעמותה אחרת, כל עוד אתם שמים לב שהיא אכן רשומה ברשימה המדוברת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאפשר להזדכות על תרומות. כעת, כשיש לכם מידע בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שהתרומה שלכם תגיע למקום טוב וגם תאפשר לכם לקבל חלק ממנה בחזרה בסופו של דבר. נאחל לכם בחירה נכונה וכל הכבוד על התרומה שלכם.

מחשבון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא