חיפוש

האם ניתן למכור את הרכב של העסק לפירוק ומה צריך כדי לעשות זאת

תחזוקת רכב של עסק יכולה להיות דבר יקר, לרוב רכבים של עסקים יהיו משומשים בצורה תדירה, יעברו קילומטרז' ענק וגם בין ידיים רבות. בסוף חייו של רכב עסק תוכלו למכור אותו לפירוק ואפילו במצבים מסוימים זה יהיה הפתרון המשתלם ביותר עבורכם, למה? איך עושים את זה ועוד.

 

למה כדאי לפרק רכב עסק

כולנו יודעים שגם רכבים מסיימים את חייהם בשלב כלשהו, לרוב כשבעלי רכב יחליטו להתחדש הם ינסו למכור אותו במחירון שלו או קצת נמוך ממנו, להרוויח ממנו קצת ולקנות גם עם הכסף שהרוויחו את הרכב הבא אך ברכבים ישנים ומשומשים מאוד הסיפור קצת שונה. פירוק רכבים הוא פתרון מעולה לכל מי שמחזיק ברכב שלא מצליח להימכר גם לא במחירים נמוכים מאוד.

 

מה ההבדל בין רכב ישן לרכב עסק

בדרך כלל מכירה לפירוק מומלצת לרכבים ישנים מאוד שמגיעים למוסך הרבה, פולטים גזים מזהמים ומהווים סכנה מסוימת. רכבי עסק שמסיימים את עבודתם יכולים להיות לא מאוד ישנים אבל המצב בו הם נמצאים מבחינת קילומטרז', עבר תאונות וביקורי מוסך כנראה יקשו מאוד על המכירה ואז ההמלצה גם לבעלי רכב עסק היא למצוא קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה או בכל אזור אחר בארץ.

 

כמה כסף מקבלים ממכירה לפירוק

העלות תקבע על ידי קונה הרכבים לפירוק על פי יצרן הרכב, דגם ושנת ייצור ובנוסף על פי כמה חלקים תקינים הוא יוכל למכור מהרכב. אם הרכב שאתם מוכרים לפירוק נמצא במצב יחסית טוב ויוכלו לפרק ממנו כמה חלקים שעובדים תרוויחו עליו יותר עד 4,000 – 5,000 שקלים. את הכסף מקבלים במזומן ובאופן מידי ככה שזה פתרון חלק ומהיר לכל מי שמבקש להפטר מהרכב שלו.

 

מה עושים עם שאר חלקי הרכב

החלקים התקינים ימכרו למגרשי חלקי חילוף בעוד ששאר הרכב יפורק על פי החומרים השונים ויעבור תהליכי מחזור חשובים שהולכים יד ביד עם שמירה על הסביבה. צמיגי הרכב יעברו תהליך ויגיעו על פסי ההאטה או משטחים למגרשי משחקים, הזגוגיות יחזרו להיות זכוכית ממוחזרת והשלדה תעבור גריטה ותגיע למחזור ברזל עבור תשתיות בנייה ופיתוח.

 

מתי משתלם למכור לפירוק

מכירה לפירוק תהיה משתלמת בעיקר עבור מי שאין לו זמן או סבלנות וכוח רצון לנסות ולמכור את הרכב שלו תמורת כמה מאות שקלים יותר ממה שהיה מרוויח במכירה לפירוק. מכירה לפירוק תיתן לכם כסף מידי ומזומן, תוריד סכנה ממשית מהכביש וגורם מזהם לסביבה שלנו.

 

לסיכום,

חייהם של רכבי עסקים שידועים כרכבים שעובדים קשה עלולים להיות קצרים יותר מרכבים אחרים וכשהזמן הזה יגיע בעלי רכב רבים יתקשו במכירה שלהם מכיוון שאנשים לא ממהרים לקנות רכב שהיה של חברה ולפעמים מכירה לפירוק תהיה עדיפה.

מכונית עסקית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא