חיפוש

האם עסק קטן יכול לפרסם בדיגיטל בלי הוצאות רבות?

לעסקים קטנים יש לא מעט אפשרויות לפרסום בדיגיטל באמצעות משרד פרסום או חברת שיווק בדיוק כמו לעסקים גדולים, אך האם ההוצאות הכספיות יכולות למנוע זאת – על כך במאמר הבא.

 

כיצד עסקים קטנים יכולים לחסוך כסף על שיווק?

פרסום עסקים קטנים אינו בר השגה כאשר מדובר בחוסר מזומנים. כיום ישנן אפשרויות רבות לפרסום בדיגיטל לגמרי בחינם. האמצעים הדיגיטליים אינם כוללים רק פרסומות בטלוויזיה או ברדיו כבעבר. מאז שהאינטרנט חדר לחיינו ואיתו הרשתות החברתיות אין גבול לקידום שניתן לעשות לעסקים קטנים בין אם מדובר על עסקים הזקוקים לבוסט ובין אם על עסקים חדשים. ביחד עם זאת, מומלץ לקבל סיוע ממומחים בתחום השיווק כדי שהחשיפה תהיה מיטבית, תחסוך זמן ומאמץ. בשל העובדה שפרסום עולה כסף קבלו מספר טיפים שתוכלו לעשות לבד לפחות בהתחלה.

 

פרסום ברשת חברתית

בעל עסק קטן לא צריך לעשות הרבה כאשר הוא פותח דף עסקי בפייסבוק או באינסטגרם. אומנם צריך להשקיע בתכנים רלוונטיים שיגרמו לקהל היעד להגיע אל העסק, לפרסם פוסטים בשעות מסוימות ולהיות עקבי, אך ישנן שיטות שיוכלו לסייע לכם. ראשית, בחרו בעיצוב ייחודי לכם שמייצג את העסק שלכם ורשמו את פרטיו, כתובתו, דרכי התקשרות וכד'. העלו תכנים איכותיים הקשורים לעסק שיהיו מהולים בהומור בצורות שונות כמו: סרטונים, תמונות, שידורים חיים, סטורי ופוסטים. על מנת להשיג עוקבים צרו אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים הנכנסים לדף העסקי בצורת תגובות, שיתופים ולייקים. תוכלו להשתייך לקהילות או קבוצות סגורות ופתוחות, להעניק מידע, טיפים ולהפנות את החברים לדף העסקי שלכם. שלחו את הדף לחברים שלכם ברשתות החברתיות ובקשו שיסמנו לייק ואף יתייגו את שם העסק שלכם בפוסטים שונים. ככל שתרבו לחשוף את העסק ברשת החברתית, כך גם מספר העוקבים שלכם יעלה.

 

פרסום באפליקציות חינמיות

כשמדובר על פרסום באינטרנט לעסקים קטנים אפליקציות הניווט של גוגל מפות ווייז הן פלטפורמות מצוינות לחשיפה של העסק. למשל, לחיצה על התפריט של גוגל מפות והקלקה על הוספת העסק שלך עם פרטיו תכניס אותו לקטגוריה המתאימה והלקוחות יוכלו לנווט אליו. בדומה, על ידי כניסה לחשבון קיים בווייז ניתן למשוך את הלקוחות באזור הגיאוגרפי של עסק ולהגדיל את מאגר הלקוחות שמנווטים אליו. ניתן לשלם סכום מינימלי למודעות קופצות בווייז כאשר אנשים מנווטים באזור הגיאוגרפי אך כל היתר בחינם.

 

לפרסם את העסק בבלוג

בלוג הוא אחת השיטות היעילות לפרסום חינם כאשר הוא כתוב היטב ומלווה בתמונות וסרטונים. אומנם צריך להשקיע בתכנים אך על ידי כך ניתן לבנות מאגר לקוחות נרחב ללא עלות. במנוע החיפוש של גוגל ניתן למצוא הדרכות לפתיחת בלוגים. למרות זאת, עסק קטן צריך לקדם את הבלוג ולא מספיק רק להטמיע קישורים ברשתות החברתיות, אלא לקדם אותו מבחינה אורגנית בגוגל כדי שיופיע בדף הראשי של מנוע החיפוש. לשם כך צריך סיוע מחברת פרסום.

איש מחזיק מחשב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא