חיפוש

האם צריך אחריות על מגן לסמארטפון?

הסמארטפונים נהיו לחלק מאיתנו, אנחנו חייבים אותם ויש בהם מידע קריטי עבור ההתנהלות היומיומית שלנו. מגן לפלאפון שלכם הוא מוצר חשוב שעוזר לכם להיות רגועים יותר אם במקרה הנייד מחליק, נופל או נשרט. אז שמענו על אחריות על המכשיר עצמו, אבל מה לגבי האביזרים הנלווים? האם צריך אחריות לכיסוי לסמארטפון?

 

מהי אחריות על מה היא מגינה?

אחריות היא ערובה של מוכר או יצרן שבמקרה וישנו מוצר פגום הוא יתוקן או יוחלף תוך זמן מסוים. ערבות זו היא הבטחה של המוכר שמוצר יעמוד בתקני איכות או ביצועים מסוימים. ככה שכשאתם רוכשים מוצר, למשל של otterbox עם אחריות אתם יכולים להיות בטוחים שאתם תקבלו את האיכות שהובטחה לכם. תמיד טוב להסתכל על הסעיפים השונים ולראות מה בדיוק זה מכסה ומה לא.

 

למה זה טוב שיש אחריות?

אחריות בראש והראשונה מקלה עליכם במעמד המכירה, אם אתם לא בטוחים בטיב המוצר או שהמחיר נראה לכם מעל למה שציפית להוציא אז תדעו שהאיכות של המוצר מובטחים לכם. בנוסף, אם קרה ויש פגם או שהמוצר לא עמד בתקן אז אתם לא צריכים ללכת לרכוש משהו במקום. אלא יש מי שלוקח אחריות ויבטיח לכם שירות ומוצר מתוקן וטוב.

 

אחריות על מגן לסמארטפון

מגנים לסמארטפון יכולים תחילה להראות לנו כמוצרים זניחים ושוליים, כאלה שהמחשבה על אחריות עבורם לא רלוונטית. אך תופתעו לגלות כמה זה יכול לחסוך לכם במורד הדרך. הפלאפונים שלנו נופלים, לא נוכל לעמוד בפני זה, אך בזכות המגנים הנזק לא עובר למכשיר עצמו אלא למגן. עכשיו תחשבו שבמקרים כאלה אתם לא צריכים לרכוש מגן מחדש, כן מומלץ לבדוק אם האחריות מכסה מקרים מסוימים.

 

האם אחריות שווה את זה?

מוצרים שהם איכותיים ומבטיחים לכם את ההגנה הגבוה ביותר גם יקחו אחריות על המוצר. אם אתם משקעים במגן טוב אז למה לא להיות רגועים. בזה שהחברה נותנת לכם אחריות על המוצר זה כבר מאותת לכם בתור לקוחות שזה משהו איכותי על רמה. אחריות על מגן לפלאפון בהחלט שווה את זה, כי כנראה המוצר שווה את זה גם.

 

מי נותן את האחריות

אם אתם רוכשים מוצר מחנות בלעדית ומוסמכת אז יצרנית המוצר עצמה תיתן לכם אחריות על המוצר. אתם תוכלו במקרה הצורך לפנות לחנות שרכשתם את המגן ממנה והיא כבר תטפל בזה. תקופת האחריות משתנות, לעיתים מדובר בשנה ולעיתים יותר או פחות.

 

מגנים טובים ואחריות

לסיכום, מגנים לפלאפון הם חיוניים. אם אתם רוצים משהו טוב שיגן באמת על הנייד שלכם ולא רק יקשט אותו עם דוגמאות צבעוניות אז כדאי לקנות משהו עם ביקורות טובות ואחריות. עדיף לשלם עוד כמה שקלים מאשר אחר כך לשלם הון על פלאפון חדש, שלא לדבר על עוגמת הנפש שיש כשפלאפון נשבר.

מכשיר סלולר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר טלפון
מה היתרונות של מספר וירטואלי

אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום, בקידום עסקים ושירות הלקוחות, הוא שימוש במספר וירטואלי – שימוש בקו טלפון ללא תשתית פיזית, שלו יתרונות רבים ומפתיעים בקידום

קרא עוד »