חיפוש

האם קיימת הנחה במכס על הזמנות מאסוס ואיך מקבלים אותה

Asos היא רשת אופנה מקוונת  מובילה בתחום האופנה והיופי שצברה פופולריות עצומה בשנים האחרונות. עם מגוון רחב של מוצרים, החל מבגדים ואביזרים ועד מוצרי יופי ועיצוב הבית, Asos הפכה לפלטפורמה המועדפת עבור חובבי אופנה ברחבי העולם. האם ניתן לקבל הנחה במכס? ובכן, כל התשובות כאן.

מעטים האנשים שעדיין לא הכירו את ענקית האופנה – Asos, שכן מדובר בפלטפורמת קניות עצומה ופופולרית במיוחד בשנים האחרונות. אסוס מציעה מגוון עצום של בגדים, מוצרי יופי ואפילו מוצרים לבית, והמגוון הרחב שלה קונה את לב הצרכנים פעם אחר פעם.

במאמר הבא נסביר כיצד ניתן לקבל הנחה במכס בהזמנות באסוס ומדוע הפלטפורמה הפכה להיות בלתי מנוצחת בשוק בשנים האחרונות.

 

מדוע אסוס כל כך פופולרית?

לפני שאנחנו מדברים על מכס באתר אסוס, נסביר קצת מדוע הפכה כל כך אהובה על הצרכנים בשנים האחרונות. אחת הסיבות לפופולריות של אסוס היא הנגישות שהיא מציעה. כחנות מקוונת, ניתן לגשת אליה מכל מקום בעולם, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת למי שמעדיף לעשות קניות מהבית.

בנוסף, אסוס מציעה מגוון רחב של מוצרים, הנותנים מענה לאנשים מכל הגילאים, המינים והגדלים. יש לו גם תכונה המאפשרת למשתמשים לסנן מוצרים על סמך העדפותיהם, מה שהופך את חווית הקנייה לאישית יותר.

יתרון נוסף של קניות באסוס הוא המחירים התחרותיים שהיא מציעה. בתור חנות מקוונת, אסוס יכולה להציע מחירים נמוכים יותר בהשוואה לחנויות פיזיות, היא מציעה גם מכירות ומבצעים קבועים, מה שהופך אותה לאופציה משתלמת עבור מי מאיתנו שהתקציב שלו אינו גבוה במיוחד. יתרה מכך, אסוס מציעה משלוח חינם להזמנות מעל סכום מסוים, המשתנה בהתאם למיקום המשתמש.

מכס באתר אסוס

מה לגבי הנחה במכס?

בעוד שאסוס ידועה במחירים המשתלמים שהיא מציעה, חלק מהמשתמשים עשויים לתהות אם יש הנחת מכס על הזמנות מאסוס. ברוב המקרים, אין הנחת מכס מוגדרת, עם זאת, חלק מהמשתמשים עשויים להיות זכאים להנחה במכס אם הם מתגוררים במדינה שיש לה הסכם סחר עם אנגליה – למרבה המזל, קיימים טריקים מסוימים שניתן לעשות על מנת להנות מההנחה הזו.

בעזרת שינוי הגדרות מסוימות ייתכן שתוכלו לקבל הנחה ממכס על הזמנות מאסוס. בנוסף, אסוס מציעה הנחה קבועה של 17% על כל קנייה מעל 50 פאונד – שבהחלט שווה לנצל.

לסיכום, אסוס הוא אתר קניות מקוון פופולרי המציע מגוון רחב של מוצרי אופנה ויופי במחירים תחרותיים. אמנם אין הנחת מכס מוגדרת שאסוס מציעה, אך בעזרת שינוי קטן בהגדרות תוכלו ליהנות ממחירים משתלמים אף יותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מההנחה שאסוס מציעה – 17% הנחה על כל קניה מעל 50 פאונד. בסך הכל, אסוס היא אופציה נהדרת לכל מי שמחפש לקנות מוצרי אופנה ויופי במחירים משתלמים במיוחד, מבלי להתפשר על איכות באינטרנט.

מכס באתר אסוס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא