חיפוש

האם שווה לשדרג לאייפון 14?

אם גם אתם קונים אך ורק מוצרי אלקטרוניקה של אפל, מתגאים בעובדה שיש לכם אייפון עוד לפני שזה נהיה טרנד, ומסתובבים עם שעון חכם של אפל ואיירפודס, כנראה שהכתבה הזו מיועדת בשבילכם.

בחודש ספטמבר השיקה אפל את סדרת האייפון 14 שכוללת 4 מכשירים ברמות שונות. יצאנו לבדוק עבורכם האם כדאי לשדרג את האייפון הנוכחי שלכם לאייפון 14, או שאפשר להישאר עם המכשיר הנוכחי לפחות עד להשקה של דגמי האייפון הבאים.

 

עיצוב

במכשירי  iPhone 14העיצוב לא שונה באופן מהותי, וגודלו דומה מאוד לגודל של האייפון 13, הוא רק קצת יותר עבה וכבד. האייפון החדש נעים ונוח ביד ומשדר תחושה יוקרתית. גודל המסך הוא 6.1 אינצ'ים ויש בו מגרעת מיוחדת שעליה נרחיב בהמשך. אין מה להתעכב על העיצוב יותר מדי מכיוון שאנו די בטוחים שתשימו על האייפון שלכם מגן שישמור עליו מנפילות ומכות.

iPhone 14

המגרעת

זה אולי החידוש הכי גדול ומשמעותי של האייפון 14. מצלמת הסלפי וחיישן זיהוי הפנים יושבים בתוך פס שחור דינאמי. הוא דינמי וגודלו משתנה בהתאם לפעולות שנעשות בממשק שלו, מדובר בעצם על מעין מסך משנה במסך הראשי. הפיצ'ר הזה הוא תוספת מדהימה לאייפון ומאפשר שליטה מצוינת בשלל היישומים. אם תשוו את האייפון 14 לאייפון 13 בקטע הזה, תרגישו שיש לכם כאן חללית מול מטוס מיושן.

 

מסך

גודל המסך מסוג  Super Retina XDR OLED הוא 6.1 אינץ', איכות התמונה שהמסך מציג היא 1179X2556 קצב הרענון שלו הוא 120 הרץ. המסך מגיע עם מעין מגן קרמי מובנה. שיפור משמעותי נוסף הוא תצוגת AlwaysOn. מדובר בעצם על טכנולוגיה שמאפשרת לכם לקראות מה השעה או לבדוק את ההתראות של הפלאפון בלי ללחוץ על המסך.

המסך נמצא בבהירות נמוכה מאוד עד שאתם מעירים אותו, כל זה נועד כמובן כדי לשמור על חיי הסוללה של המכשיר ולהאריך את זמן העבודה. גם זה שדרוג משמעותי מאוד בדגם האייפון החדש.

iPhone 14

 

מעבד

כמו תמיד, אפל שומרת על העליונות המורגשת שלה בתחום הזה. המכשיר חזק ומהיר מאוד. מושתל בו שבב מסוג 16A, שעל פי טענתה של חברת אפל הוא השבב הכי מהיר שהורכב אי פעם במכשיר סלולרי חכם. מערכת ההפעלה של המכשיר היא 16IOS וכל מי שרגיל לממשק של האייפון ירגיש בנוח ויסתדר עם המכשיר החדש במהירות ובלי בעיות מיוחדות.

 

מצלמה

כאן אין שום ספק, באייפון 14 תמצאו את יכולות צילום הסטילס הכי טובות שיש בשוק המכשירים הסלולריים. לאייפון 14 יש מערך מצלמות חדש ומפלצתי שמבוסס על מצלמה ראשית עם לא פחות מ48 מגה פיקסל. התמונות יוצאות דופן ואי אפשר להאמין שהן צולמו מפלאפון ולא ממצלמה מקצועית.

 

סיכום

האייפון 14 מציג חידושים משמעותיים במעבד, במצלמה, ובמגרעת. מדובר על מכשיר מדהים ואנו ממליצים בחום להשתדרג!

iPhone 14

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר טלפון
מה היתרונות של מספר וירטואלי

אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום, בקידום עסקים ושירות הלקוחות, הוא שימוש במספר וירטואלי – שימוש בקו טלפון ללא תשתית פיזית, שלו יתרונות רבים ומפתיעים בקידום

קרא עוד »