חיפוש

מהם ההבדלים בין שליחויות רגילות לשליחויות משפטיות?

בעידן המודרני, בו זמן שווה כסף, שירותי השליחויות מקבלים משנה תוקף. בעלי עסקים רבים עושים שימוש נרחב בשירותי שליחים. אך מה קורה כשעולה הצורך בשליחות מהירה, דיסקרטית ומכובדת? כאן נכנסות לתמונה שליחויות משפטיות. כדי להבין מהם ההבדלים בין שליחויות רגילות לשליחויות משפטיות צריך קודם כל לדעת כי לכל סוג של שליחות יש את הייעוד שלה.

 

שליחות רגילה על קצה המזלג

כשאנחנו מדברים על שליחות רגילה, אנחנו מתייחסים לסוג השליחויות שאנחנו מכירים מהיומיום: בין אם אנחנו מעבירים מכתב דרך שליח על קטנוע ובין אם חבילה בינונית עד גדולה דרך חברת שליחויות כזו או אחרת. בנוסף, שליחות רגילה מתבצעת אל מול לקוח פרטי או חברה ואינה דורשת דיסקרטיות. כמו כן, ההתחייבות לזמן מסירת המשלוח היא גמישה ועומדת בין משלוח מהרגע להרגע, ועד מסירה לאחר כמה ימים.

שירותי שליחים

שליחויות גמישות ונוחות

לשליח המוסר את המשלוח ניתנת האפשרות לסדר את לוח הזמנים שלו לפי מיקומם הגיאוגרפי של הנמענים ובכך לבצע את השליחויות באופן הנכון והנוח עבורו. אם קיבלתם משלוח אחד או שניים בחייכם, וודאי שמתם לב כי רוב השליחים אינם מחויבים ללבוש ייצוגי כמו חליפה למשל.

 

מהי שליחות משפטית?

לעומת השליחויות הרגילות, לאופן ביצוע יש קווים ברורים שעל פיהם חברות המשלוחים מחויבות לבצע את המשלוחים. יש להבין כי התחום של שליחויות משפטיות הוא תחום רגיש. החברה האמונה על השליחות מחויבת בדיסקרטיות מוחלטת.

 

המטרה של שליחויות משפטיות

בקטגוריה של שליחויות משפטיות אפשר למצוא מגוון של שליחויות, כשמשתמע משמן – לבתי המשפט ולמשרדי עורכי דין. בעלי מקצוע רבים בתחום המשפט משתמשים בשירותי שליחויות משפטיות כדי לבצע העברת מסמכים רגישים וסודיים, כאלו שלא היו רוצים שייפלו לידיים הלא נכונות.

שירותי שליחים

השליח המשפטי הוא הנציג

בתוך כך, על השליח המבצע את השליחות, לתפקד כנציג מן המניין של אותו משרד עורכי דין, ארגון או לקוח פרטי המבקשים לבצע את השליחות. מוטלת עליו אחריות רבה והוא צריכים להיות מיומן ומוכשר היטב לביצוע השליחות.

 

דיוק ואמינות הם שם המשחק

כאשר מדובר בשליחויות משפטיות, השליח חייב לדייק ולעמוד בזמנים. מכיוון שברוב המקרים מדובר בהעברת מסמכים חשובים ביותר, הוא מחויב לספק שירות בטוח ומהימן. בנוסף, עליו להכיר את התהליכים הבירוקרטיים של בית המשפט ואת המערכת המשפטית באופן כללי.

 

חיסכון בזמן וכסף

כאמור, עורכי דין רבים משתמשים בדרך קבע בשירותי שליחויות משפטיות מכיוון שסדר יומם הוא צפוף ועמוס. על כן, שליחויות מסוג זה מתבצעות על ידי חברות אמינות ומקצועיות. בסופו של יום, זמן הוא כסף ושליחויות משפטיות תפקידן הוא לחסוך במשאבים יקרים אלה.

בשורה התחתונה

שליחויות משפטיות מיועדות למסירת מסמכים רגישים וסודיים ועמידה בלוחות זמנים נוקשים ומדויקים. על השליח המבצע שליחויות מסוג זה להיות ייצוגי ומקצועי ללא רבב. מנגד, שליחויות רגילות מאופיינות בגמישות יתר בכל הנוגע ללוחות הזמנים והשליח אינו מחויב בהופעה זו או אחרת.

שירותי שליחים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »