חיפוש

הדהימו את האורחים שלכם: רעיונות חדשניים למגשי אירוח ייחודיים ובלתי נשכחים

ללכת לאירוע זה נחמד, מצד שני לארגן אירוע – עלול להיות כאב ראש לא קטן. בין אם מדובר במפגש משפחתי גדול או הרמת כוסית צנועה בעבודה, רשימת המטלות ארוכה, ובראש ובראשונה – לדאוג לאוכל. מגשי אירוח הם פתרון נפלא עבור כל מי שמחפש לקלוע בול לטעם של מקסימום אורחים במינימום טרחה. אז איך תפתיעו את האורחים שלכם עם מגשי אירוח מקוריים? הנה כמה רעיונות.

 

קודם כל…

לפני שניגשים להזמין מגש אירוח, כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים. מה סוג האירוע? כמה אנשים יגיעו אליו? לאיזו שעה ביום הוא מתוכנן? השאלות הללו יסייעו לכם לבחור את התפריט המדויק ביותר עבור האירוע שלכם.

למשל, אם האירוע מתוכנן לשעות הבוקר, רצוי לבחור בתפריט חלבי קליל, שיזין את האורחים שלכם ולא יכביד עליהם מאוחר יותר, בהמשך היום. באתר https://www.delis.co.il תוכלו להיעזר ביועצים קולינריים שילוו אתכם בבחירת מגש אירוח מדויק שישדרג את האירוע שלכם.

מגשי אירוח

בריא ומקורי

היום יותר מאי פעם, רבים בוחרים באורח חיים צמחוני או טבעוני, או פשוט מעדיפים לאכול בריא. סלט הוא כבר לא תוספת בלתי חשובה – אלא עולם שלם של טעמים וצבעים, שנותן טוויסט קליל ובריא לכל אירוע.

סלטים הם לכולם – אוהבי הבריאות יכולים ליהנות מסלטי קינואה ועדשים, עבור הפודי'ז יש סלטים בסגנון אסייתי או איטלקי, ומי שרק רוצה לרענן את הארוחה שלו ישמח לקבל סלט ירקות עשיר. בין אם בשביל החך או בשביל העין, כדאי לשלב סלטים במגש האירוח שלכם, ואפשר אפילו להרכיב מגש יפה ומקורי המורכב מסלטים בלבד!

 

מתוק הוא טעם החיים

כל ארוחה טובה ומזינה ראויה לסיומת המתוקה שלה. כמו שבארוחת חג ביתית, כל בני המשפחה מחכים לקינוחים, כך גם האורחים שלכם באירוע. למגש מתוקים יש כמה יתרונות – הוא מעיד על השקעה מ-א' ועד ת' של המארגנים, האסתטיקה והצבעוניות של הקינוחים הקטנים במגש כובשות את העין, ובינינו – אף אחד לא עומד בפני מתוק.

אז בין אם אתם חובבי קלאסיקות, כמו אקלרים ושלל פטיסרי צרפתי, או רוצים לצאת מהקופסה עם הפתעות כמו קוביות גלידה וקרמבו – מגש קינוחים הוא סיומת אידיאלית לכל ארוחה, ודרך נהדרת להשאיר את האורחים שלכם עם טעם של עוד.

מתוק

לסיכום

אין עוררין על כך שאנחנו, הישראלים, אוהבים אירועים, אוהבים אוכל, ואוהבים לאכול באירועים. אירוע שבו לא נהנינו מהאוכל – כנראה יישאר בזיכרון שלנו כלא מוצלח.

מגשי אירוח הם מגוונים ומלאי שפע, ומגיעים בשלל צורות, סגנונות וטעמים – וכל אלה הופכים אותם לפתרון אידיאלי עבור כל מי שמחפש "לסגור פינה" ובו זמנית להרשים את האורחים שלו עם קולינריה איכותית ומדויקת. עם קצת חשיבה מחוץ לקופסה, תוכלו להפתיע את האורחים שלכם עם מנות צבעוניות ובלתי צפויות שהם לא ישכחו.

מגשי אירוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מזון לחתולים
כמה אוכל לתת לחתול שלי?

חתולים הפכו להיות חיה של בית בכל המשתמע מכך. בתור הבעלים שלהם צריך לדעת איך לדאוג ולטפל בהם, בין היתר כמה אוכל נכון לשים לה

קרא עוד »