חיפוש

הדפסת כרטיסי ביקור – מהעיצוב ועד ההדפסה

כרטיסי הביקור מתקבלים בשלל עיצובים, צבעים וחיתוכים. הם יכולים להיות מודפסים מניירות שונים, לכלול רק צד אחד או את שני הצדדים, עם למינציה, בלי למינציה, עם שוליים מחודדים, עם שוליים מעוגלים והרשימה עוד ארוכה. כיצד תחליטו לגבי סוג וסגנון הכרטיס שלכם ותעבירו הלאה את הרושם הטוב ביותר?

 

סוכן השיווק מספר אחת

כרטיס ביקור הוא הדרך האולטימטיבית לשווק את העסק שלכם, כאשר אתם נמצאים פרונטלית מול גורמים פוטנציאליים כמו משתתפים בכנס או יריד עסקי, פגישה, וועדה מקצועית וגם השתייכות לקהילת בעלי עסקים כלשהי. הכרטיס יספר עליכם לאחרים ולכן יצטרך לדאוג שהמסר לא רק עובר, אלא שהוא גם זכיר.

 

עיצוב הכרטיס

שלב העיצוב יצריך מכם לבחור את מראה הכרטיס, את המסר המועבר ממנו וגם את הצבעים, הפונטים והגרפיקות הנוספות כמו לוגו או ציור כלשהו. כרטיס הביקור יכול להיות אינפורמטיבי בלבד ולכלול רק את פרטיכם האישיים, בעוד שישנם כרטיסים המשלבים הומור, משפטי מחץ או השראה. את הבחירה כדאי לבצע על פי האופי של העסק שלכם ולחשוב היטב על הדרך המתאימה לפנייה לקהל המטרה שלכם.

 

בחירת נייר כרטיס הביקור

רוב כרטיסי הביקור מודפסים על ניירות כרומו. הכרומו הוא נייר לבן וחלק שמפיק הדפסות צבעוניות ומוצלחות מאוד. מחירו זול והוא מגיע בגימור מט או מבריק. משקלו משתנה וככל שהמשקל גדול יותר, הנייר יהיה עבה וקשיח יותר. הסטנדרט עומד על משקל של 300 גרם, כאשר מומלץ להימנע מהדפסות על כרומו במשקל גבוה מ-400 גרם בשל העובי המוגזם שנוצר לכרטיס.

אופציות נוספות שייתכן ויתיישבו טוב יותר עם סוג העיסוק שלכם יהיו ניירות הבד המכילים חספוסים שונים שמייחדים את טיב הכרטיס, ניירות ממוחזרים שיעשו שירות טוב מאוד לעסקים עם זיקה אקולוגית וגם כרטיסי הביקור שמגיעים במגנט עם למינציה מבריקה ומאפשרים לאחרים לתלות את הפרטים שלכם מול העיניים על המקרר.

 

עם או בלי למינציה? מט או מבריק?

הלמינציה עוטפת את הכרטיס בניילון שקוף ודק היוצר מעטפת קשיחה וגם גימור שונה מעט. כרטיסי הביקור הללו אינם נרטבים או ניזוקים מלכלוך, אינם מתקפלים ונשמרים לאורך זמן. תוכלו לבחור האם לשלב למינציה מבריקה או מט בהתאם לנראות הכרטיס המודפס, כאשר רוב האנשים מעדיפים את גימור המט, מכיוון שהוא שומר על הצבעים המדויקים של הכרטיס.

 

טיפים אחרונים לפני הדפסה:

  • בקשו דוגמאות עבודה לכרטיסי ביקור קודמים ואל תתפתו למחירים נמוכים מידי, שעשויים להעיד על עבודה חובבנית.
  • הדפיסו כמות קטנה, של כמה מאות כרטיסים. זה עדיף על הדפסה של עשרות אלפי כרטיסים שאיש לא מבטיח שתיפטרו מהם אי פעם.
  • גודל כרטיסי הביקור בישראל עומד בסטנדרט של 95 ס"מ. אל תשתגעו עם גדלים שחורגים מהמידה הזו יתר על המידה.

בעידן הדיגיטלי, מומלץ לבדוק האם ניתן לעצב במקביל גם כרטיס ביקור דיגיטלי, אותו תוכלו לשלוח לכל אדם דרך הסמארטפון. אם אתם מתלבטים לגבי העיצוב והמלצות ההדפסה, בית דפוס איכותי ומיומן יוכל לעזור לכם בשמחה.

כרטיס ביקור

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מחשבי רשת בשרת
שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, עסקים מכל הסוגים והגדלים מסתמכים באופן הולך וגובר על טכנולוגיה לניהול יעיל וצמיחה. שירותי מחשוב לעסקים מספקים מגוון פתרונות טכנולוגיים

קרא עוד »